Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه آمریکایی به نقل از مقامات این کشور نوشت که برخی از افغان‌های تخلیه شده که قرار بود به آمریکا منتقل شوند ممکن است به افغانستان بازگردانده شوند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، مقامات دولت آمریکا که خواستند نامشان فاش نشود اعلام کردند که واشنگتن در حال بررسی احتمال بازگرداندن برخی پناهجویان تخلیه شده از افغانستان به این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات آمریکایی به «سی‌ان‌ان» گفتند اگر پناهجویان افغان مستقر در پایگاه نظامی آمریکا نتوانند روند بررسی‌های امنیتی برای ورود به خاک آمریکا را طی کنند، ممکن است به افغانستان بازگردانده شوند.

پیش از این نیز «هافینگتون پست» در گزارشی به وضعیت بد پناهجویان افغان مستقر در پایگاه‌های نظامی آمریکا پرداخته بود که با باوجود دریافت واکسن و سپری کردن زمان قرنطینه، بدون منابع کافی برای گذراندن زمستان در این پایگاه‌ها محبوس هستند.

زندگی 50هزار پناهجوی افغان در برزخ آمریکا؛ پناهجویان امکانات زمستانی ندارندتظاهرات پناهجویان افغان در کمپ ابوظبی علیه بی‌توجهی آمریکاپناهجویان افغان در انگلیس: با ما مثل زندانی رفتار می‌شود

در این گزارش آمده بود پناهجویان افغان، که 44 درصد آن را کودکان تشکیل می‌دهند، در وضعیت نامعلومی به سر می‌برند، لباس‌های زمستانی ندارند و هنوز مشخص نیست پس از ماه‌ها حضور در این پایگاه‌ها چه‌زمانی می‌توانند آنجا را ترک کنند.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار افغانستان اخبار آمریکا اخبار افغانستان پناهجویان افغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228489 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند