Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:13:27 GMT

استان فارس محرومیت‌های زیادی دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۹۸۶۶

استان فارس محرومیت‌های زیادی دارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه خشکسالی در ۱۰ سال اخیر خسارت‌های زیادی به اقتصاد این استان وارد کرده و مردم در فشار زیادی هستند، اظهارداشت: تلاش برای ایجاد الگو‌های نوین و دانش بنیان کشاورزی می‌تواند روزنه امیدی را برای شکوفایی اقتصاد فارس ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان فارس تاکید کرد: هر اقدامی که مردم را نسبت به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امیدوارتر کند، خدمت بزرگی به انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

او با اشاره به اینکه محرومین صاحبان اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: حمایت بنیاد مستضعفان از مناطق کم برخوردار استان فارس مانند شهرستان رستم و شهرستان فراشبند می‌تواند غبار محرومیت را از چهره این استان رفع کند.

استاندار فارس خواستار همراهی بنیاد مستضعفان برای بهره مندی مردم از فضای باغات متعلق به این بنیاد و ایجاد فضای تفریحی بیشتر برای عموم شهروندان شد.

ایمانیه ساخت مسکن رایگان برای خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر استان فارس را خدمتی بسیار مهم برشمرد و افزود: اقدام بنیاد مستضعفان در زمینه ساخت خانه برای همه ایتام استان فارس بسیار ارزشمند و موجب رضایتمندی، ولی نعمتان انقلاب است.

نماینده عالی دولت در استان فارس خواستار بهره گیری از املاک بنیاد مستضعفان در استان فارس به منظور ساخت مسکن برای جوانان شد و تصریح کرد: تفاهم نامه‌های بنیاد مستضعفان با وزارت راه و شهرسازی در زمینه ساخت مسکن محرومین می‌تواند نور امیدی را دل جوانان ایجاد کند.

او از مشارکت بنیاد مستضعفان در زمینه تکمیل ساخت گلزار‌های شهدا و یادمان‌های شهدای استان فارس تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس محرومیت های فارس بنیاد مستضعفان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، منصور حاجی حسینی گفت: شهر زیرزمینی کاریز کیش، بیست و چهار سال پیش عملیات ساخت آن آغاز شد.

وی افزود: این مجموعه دارای موزه‌ای با آثار تاریخی، تصاویری از روند ساخت شهر زیرزمینی و نوزده نقشه تاریخی خلیج فارس است.

وی گفت: نقشه‌های خلیج فارس از دوران‌های تاریخی پادشاهی اسکندر، توران، روم باستان و سایر دوران‌ها برای بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

سرمایه گذار شهر زیرزمینی کاریز کیش افزود: این نقشه‌ها که نسخه اصلی آنها در اختیار وزارت امورخارجه قرار دارند، قدمتی بین صد تا دویست و پنجاه سال دارند.

قدیمی‌ترین سند تاریخی که در آن به نام خلیج فارس اشاره شده است مربوط به الواح هخامنشی است که در کانال سوئز کشف شده است و قدمت آن به بیش از دو هزار و پانصد سال می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد
  • نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج