Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@09:41:41 GMT

CNN: آمریکا ممکن است برخی افغان‌ها را بازگرداند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۰۲۷۳

CNN: آمریکا ممکن است برخی افغان‌ها را بازگرداند

رسانه آمریکایی به نقل از مقامات این کشور نوشت که برخی از افغان‌های تخلیه شده که قرار بود به آمریکا منتقل شوند ممکن است به افغانستان بازگردانده شوند.

به گزارش مشرق، مقامات دولت آمریکا که خواستند نامشان فاش نشود اعلام کردند که واشنگتن در حال بررسی احتمال بازگرداندن برخی پناهجویان تخلیه شده از افغانستان به این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: حضور مقامات سفارت ایران در نمازجمعه شیعیان غرب کابل +عکس

مقامات آمریکایی به «سی‌ان‌ان» گفتند اگر پناهجویان افغان مستقر در پایگاه نظامی آمریکا نتوانند روند بررسی‌های امنیتی برای ورود به خاک آمریکا را طی کنند، ممکن است به افغانستان بازگردانده شوند.

پیش از این نیز «هافینگتون پست» در گزارشی به وضعیت بد پناهجویان افغان مستقر در پایگاه‌های نظامی آمریکا پرداخته بود که با باوجود دریافت واکسن و سپری کردن زمان قرنطینه، بدون منابع کافی برای گذراندن زمستان در این پایگاه‌ها محبوس هستند.

در این گزارش آمده بود پناهجویان افغان، که 44 درصد آن را کودکان تشکیل می‌دهند، در وضعیت نامعلومی به سر می‌برند، لباس‌های زمستانی ندارند و هنوز مشخص نیست پس از ماه‌ها حضور در این پایگاه‌ها چه‌زمانی می‌توانند آنجا را ترک کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو واشنگتن افغانستان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص #حقوق_بشر، # حقوق_زنان و # آزادی_بیان را ندارند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم