Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۷۵.۱ درصد گروه‌های هدف واکسیناسیون در استان گیلان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فردین مهرابیان امشب در جمع خبرنگاران در تشریح آمار کرونا در گیلان اظهار داشت: 270 بیمار کرونایی هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که 53 نفر از این تعداد به تازگی به آمار مذکور افزوده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 68 نفر از بیماران کرونایی به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند که 10 نفر از این تعداد به تازگی به این بخش منتقل شده‌اند افزود: حال 62 نفر از بیماران وخیم است.

مهرابیان با تأکید بر لزوم تزریق واکسن کرونا گفت: برای ایجاد ایمنی نسبی در برابر انواع ویروس‌های جهش یافته کرونا باید 85 درصد جامعه هدف هر دو دز واکسن را دریافت کروه باشند و هر چه پوشش‌دهی بیشتر شود ایمنی بیشتری نیز حاصل می‌شود.

72 درصد گروه‌های هدف در استان گیلان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردندمسافرت‌ها باز هم عامل نارنجی‌شدن شهرهای ورودی استان گیلان شدهمه دانش‌آموزان بالای 12 سال در گیلان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

وی با اشاره به اینکه 90.4 درصد جمعیت 12 سال به بالای گیلان واکسن کرونا را دریافت کرده‌ و 9.6 درصد جمعیت گروه‌های هدف هنوز واکسن را دریافت نکرده‌اند افزود: همچنین 75.1 درصد جمعیت هدف استان نیز دز نخست را دریافت کرده و 24.9 درصد آن را دریافت نکرده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با تأکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنار تزریق واکسن کرونا ابراز داشت: افراد باقی‌مانده حتماً نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام و در کنار آن موازین بهداشتی را نیز بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن کرونا را دریافت گروه های هدف استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید