Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@13:48:08 GMT

روزگار باور نکردنی علی پروین در بین دهاتی ها

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۰۳۹۹

در دوران اواخر دهه پنجاه و ابتدای دهه شصت یک تیم محلی در جنوب شرق تهران حضور داشت که اگر بازیکنانش به طور رسمی در مسابقات باشگاه ها حضور پیدا می کردند امکان داشت مدعی مقام قهرمانی تهران باشند!

به گزارش طرفداری بازیکنان تیم دهاتی ها در تیم های مختلف تهران بازی می کردند و بیشتر آنها بازیکن تیم وحدت و پتروشیمی و اقبال و 17 شهریور و یکی 2 تیم دیگر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی مثل وحید امیری، رحیم غیاثی، مصطفی اردستانی، مجید جلالی، محمود معمار، علی پازوکی و... برای تیم دهاتی ها بازی می کردند حتی گاهی این تیم بازیکن افتخاری هم داشت مثل علی پروین که در این روز برای تیم دهاتی ها بازی کرد.

پرسپولیس بارها و بارها با تیم دهاتی ها در دهه شصت بازی دوستانه انجام داد از جمله در دوران تعطیلی فوتبال تهران که بساط بازیهای دوستانه در جای جای تهران داغ بود، جنوب شرق تهران مرکز اینگونه بازیها بود، زمین استوار و زمین یخچال و زمین قیایی و خلاصه زمین های دیگر تهران مثل زمین میلان و گود شهرزاد و....

آن وقت ها بازی ستارگان فوتبال ایران در محلات تهران باعث شده بود تا بسیاری از جوان های فوتبال در محلات مورد توجه بزرگترها قرار بگیرند، برای مثال کریم باوی از یکی از همین بازیهای محلی جنوب شرق تهران جذب تیم فوتبال شاهین شد.

عکس فوق مربوط به یکی از بازیهای تیم دهاتی ها است که در دو طرف علی پروین یکی محمود معمار، مدافع سابق تیم ملی یستاده که سالها کاپیتان شاهین بود و به تازگی طرفداری با او در بخش بهترین های قرن گفتگو کرده است و دیگری وحید امیری که امروز از جمله مدرسان خوشنام فوتبال کشورمان و از مربیان ملی در رده پایه محسوب می شود.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! حمایت رییس فراکسیون ورزش مجلس از پرسپولیس؛ فدراسیون فوتبال مقصر است! سالروز سرطلایی آبی؛ تقدیم به آقای القاب فوتبال ایران ادعای جنجالی خبرنگار فرانسوی: فرلاند مندی معتاد به الکل است و پرونده تعرض جنسی دارد!

ادعای خبرنگار فرانسوی: دغدغه مگان راپینو پول بیشتر است، نه جلوگیری از تعرض به دختران فوتبالیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم دهاتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • خواص باور نکردنی نوشیدن جوش شیرین
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم