Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام نیازمند به دلیل دوری ده روزه از تمرینات تیم باشگاهی‌اش برای بازی این هفته در لیست قرار نگرفت

پیام نیازمند، گلر ایرانی پورتیموننزه از لیست تیمش خارج شد.

به گزارش طرفداری؛ گلر سابق سپاهان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران، از فهرست تیمش خارج شد تا بیشتر استراحت کند و برای بازی های بعدی تیمش آماده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! حمایت رییس فراکسیون ورزش مجلس از پرسپولیس؛ فدراسیون فوتبال مقصر است! سالروز سرطلایی آبی؛ تقدیم به آقای القاب فوتبال ایران ادعای جنجالی خبرنگار فرانسوی: فرلاند مندی معتاد به الکل است و پرونده تعرض جنسی دارد!

ادعای خبرنگار فرانسوی: دغدغه مگان راپینو پول بیشتر است، نه جلوگیری از تعرض به دختران فوتبالیست!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • بلینکن در ریاض ادعای ضدایرانی کرد
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟