Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی علی نژاد می گوید در لیگ برتر از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌ ها استفاده می‌ شود

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه ها صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تصمیم گرفته شده برای حضور تماشاگران در بازی استقلال مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی گفت:

حدود بیست و یک ماه حضور تماشاگران در رویدادهای ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل اسفند سال 1398 با هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا مسابقات بدون حضور تماشاگر انجام شد.

علی نژاد افزود:

با توجه به اینکه از ابتدای آذرماه طرح محدودیت‌های هوشمند قرار است در کشور اجرا شود با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و کمیته امنیتی اجتماعی این ستاد قرار شد به صورت آزمایشی مسابقه دو تیم استقلال و نساجی با حضور تماشاگران برگزار شود. این اتفاق به صورت آزمایشی بود و با توجه به بررسی‌های صورت گرفته این بازی را انتخاب کردیم. هیچ‌گونه تبعیضی بین تیم‌ها و رشته‌های مختلف نداریم و تنها این بازی به عنوان بازی آزمایشی برای ورود تماشاگران به ورزشگاه انتخاب شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود:

هدف ما این بود که نقاط ضعف را در این مسیر شناسایی کنیم. با هماهنگی صورت گرفته با شورای تامین استان، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خوشبختانه این کار انجام شد و پنج هزار تماشاگر در بازی این دو تیم حضور داشتند. نقاط ضعفی که در این راستا بود ارزیابی و در این خصوص با مسئولان مربوطه جلسه‌ای را برگزار کردیم.

علی‌ نژاد گفت:

قرار شد با همکاری فدراسیون، حراست وزارت ورزش و جوانان، سازمان لیگ، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسئولان شرکت توسعه نواقص را برطرف کنیم و بعد از اینکه طرح محدودسازی هوشمند ابلاغ شد در آذرماه با رعایت پروتکل‌ها افرادی که می‌خواهند به ورزشگاه بیایند حتما باید دو دوز واکسن را زده باشند تا شاهد حضور تماشاگران باشیم.

علی نژاد ادامه داد:

قصد ما این است که برای ورود تماشاگران به ورزشگاه راستی‌آزمایی انجام دهیم و با استفاده از ظرفیت 30 درصدی ورزشگاه‌ها حضور تماشاگران را داشته باشیم. تداوم این موضوع نیازمند همکاری همه دستگاه‌های ذیربط است و خود هواداران نیز باید همه پروتکل‌ها را رعایت کنند که دچار اشکالات بعدی نشویم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای افزود:

امروز که با همت دولت و عزیزان‌مان در وزارت بهداشت واکسیناسیون جمعی تا حد قابل قبولی شکل گرفته و قرار است محدودیت‌ها تغییراتی داشته باشد و کسانی که واکسیناسیون شده‌اند شرایط بهتری داشته باشند، هدف ما این است که امکان حضور تماشاگران را در ورزشگاه‌ها ایجاد کنیم و بتوانیم نشاط را بین آحاد جامعه و خود ورزشکاران رقم بزنیم.

علی نژاد گفت:

سعی می‌کنیم این اتفاق ابتدا در حوزه باشگاهی صورت بگیرد و بعد از آن با هماهنگی‌های صورت گرفته در سطح ملی نیز شاهد حضور تماشاگران باشیم. لازمه آن رعایت همه اصول و پروتکل‌ها است که در رده ملی نیز حضور تماشاگران بلامانع باشد.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! افشاگری های تکان دهنده رومن مولینا: از معاوضه آرتور و پیانیچ تا فساد در بازی های ملی آسیا! علیرضا فغانی: مجیدی اطلاعات داوری‌ اش را به روز کند/ در بازی استقلال - نساجی پنالتی رخ نداد سردبیر رسانه چینی رو به اتحادیه جهانی تنیس: در مورد چین، از لحن دستوری استفاده نکنید! علیرضا رضایی: ای کاش در رختکن حال و روز فرهاد مجیدی را می‌ دیدید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان حضور تماشاگران مهدی علی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، پرتاب یک نارنجک در مصاف با تراکتور و اجرای حکم تعلیقی کمیته انضباطی باعث شد که امشب، سکوهای استادیوم سردار آزادگان قزوین، سکوتی ممتد را تجربه کند. استادیومی که در فصل جاری و با حضور شمس‌آذر در لیگ برتر، به کابوس تیم‌های مهمان تبدیل شده بود، امشب در سکوت فرو رفته بود. اما عدم حضور هواداران این تیم موجب غیبت سرباز وظیفه‌هایی که همیشه مهمان استادیوم‌های فوتبال هستند؛ نشد. فسفری پوشانی که در زمستان و تابستان، در روزهای شلوغ و خلوت و حتی در سکوت سرد استادیوم خالی از تماشاگر، مهمان همیشگی فوتبال هستند.

تفاوتی ندارد که یک مسابقه چه میزان اهمیت داشته باشد؛ سرباز وظیفه چاره‌ای جز پشت کردن به مستطیل سبز ندارد. او در تمام 90 یا 120 دقیقه، یک وظیفه مشخص دارد؛ کنترل تماشاگران و اتفاقاتی که در حاشیه چمن سبز رنگ رخ می‌دهد، اصلی‌ترین وظیفه اوست و در این شرایط تماشای حساس‌ترین مسابقات فصل هم از اولویت خارج است.

اما امشب، این سربازان شکار دوربین امیر گلریز، عکاس تیم شمس‌آذر قزوین شده‌اند؛ محرومیت تماشاگران قزوینی از حضور در استادیوم باعث شده که این‌بار بر خلاف همیشه، این فسفری پوش‌ها به ساق پای بازیکنان چشم بدوزند و تنها تماشاگران نخستین مسابقه هفته بیست و پنجم باشند.

عکس‌ها: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج