Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم برای خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج؛ به نقل از روابط سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرم دل در حاشیه اعزام این گروه‌های جهادی اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور در استان بسیجیانی که در قالب گروه‌های جهادی ساماندهی و سازماندهی شده بودند، امروز به مناطق محروم استان برای خدمت رسانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روز شمار هفته بسیج مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، افزود: در نخستین روز از این هفته به نام اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده و به همین دلیل یکی از اهداف این گروه‌ها فعالیت در این بخش است.

آغاز برنامه‌های هفته بسیج در کردستان| از رزمایش اقتدار گروه‌های جهادی تا ویزیت پزشکی رایگانرزمایش 440 گروه جهادی در خراسان جنوبی به روایت تصویررزمایش بزرگ خدمت‌رسانی گروهای جهادی در استان ایلام آغاز شد

خرمدل با بیان اینکه در این استان صد‌ها گروه جهادی وجود دارد، اضافه کرد: این گروه‌ها در سطح کشور و استان حضور موثری داشته‌اند که نمونه بارز آن خدمات رسانی به مردم زلزله زده سی سخت بود که در این خدمت رسانی به خوبی درخشیدند.

وی عمده فعالیت این گروه‌های جهادی را در حوزه‌های پزشکی، فرهنگی، علمی و آموزشی، کمک‌های مومنانه اعلام کرد و ادامه داد: مهمترین کار‌های این گروه‌های جهادی خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم استان است.

انتهای پیام/544/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی گروه های جهادی گروه های جهادی مناطق محروم گروه ها خدمت رسانی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط آب و هوای بسیار خوب و تنوع زیستی و اقلیمی مقصد مناسبی برای گردشگران است

وی بیان داشت: بوم گردی در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته و این استان نیز دارای مناطق مختلف و اقامتگاه‌های بوم گردی متنوعی است.

طالبی پور اظهار داشت: در مناطق گرمسیری و سردسیری استان جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که از مهمترین آنها، آبشار یاسوج، آبشار یاسوج، آبشار کمردوغ، جاذبه‌های گردشگری شهر سی سخت مانند کوه‌گل، چشمه میشی، غار ده‌شیخ، بافت تاریخی دهدشت، چشمه بلقیس چرام، دست نوشته‌های تنگ سولک بهمئی و شلال‌دون باشت است.

وی امام زادگان تاریخی همچون امامزادگان سید محمد کهگیلویه، امام زاده علی (ع) چرام و بی بی حکیمه گچساران را از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مذهبی استان عنوان کرد.

طالبی پور اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد، ۳۲۰ جاذبه طبیعی دارد که می‌توان با جذب بیشتر گردشگر، در این مناطق گردشگری، اشتغالزایی ایجاد و توسعه اقتصادی را میسر کرد.

کد خبر 6092075

دیگر خبرها

  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد