Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از بانک مرکزی، این بانک گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات بانک‌ها به بخش‌های مختلف اقتصادی منتشر کرد.

براساس این گزارش سهم تسهیلات پرداختی در قالب سرمایه در گردش در همه بخش‌های اقتصادی در این مدت،  برابر ۹ هزار و ۹۱۷ هزار میلیارد ریال معادل ۶۶.۹ درصد کل تسهیلات پرداختی است.

همچنین سهم تسهیلات پرداختی بابت تامین سرمایه در گردش بخش صنعت و معدن نیز معادل سه هزار و ۴۷۶ هزار میلیارد ریال بوده که حاکی از تخصیص ۳۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصد از منابع تخصیص یافته به سرمایه در گردش همه بخش‌های اقتصادی  است.
طبق اعلام بانک مرکزی از چهار هزار و ۳۹۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی در بخش صنعت و معدن معادل ۷۹.۱ درصد آن که برابر سه هزار و ۴۷۶ هزار میلیارد ریال است برای تامین سرمایه در گردش پرداخت شده است که بیانگر توجه و اولویت‌دهی به تامین منابع برای این بخش توسط بانک‌ها در سال جاری است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی کشاورزی سرمایه گذاری بانک مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کشاورزی سرمایه گذاری تسهیلات بانکی کشاورزی سرمایه گذاری بانک مرکزی تسهیلات پرداختی سرمایه در گردش میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران