Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:34:09 GMT

تور کیش هتل ترنج با آسمان هفتم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۱۹۹۶

تور کیش هتل ترنج با آسمان هفتم

سایت آسمان هفتم به صورت روزانه تور کیش در هتل ترنج را ارائه می‌دهد و  پشتیبانان آنلاین آسمان هفتم، ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما مسافران عزیز می‌باشند.  

 اولین فاز این هتل در دریا ساخته شده و یک هتل ساحلی در دست احداث نیز در همین نزدیکی وجود دارد. امکانات متنوعی جهت رفاه حال بزرگسالان و کودکان فراهم شده است که به معرفی آنها نیز می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چیزی که شاید در نگاه اول برای مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند جلب توجه کند، کف شیشه ای اتاق ها و ماهی هایی که مدام در حال رفت و آمد در زیر پایشان هستند، باشد.

 اما امکانات از این قرار هستند: رستوران، کافه ساحلی، فست فود، کافی شاپ هایی بر فراز دریا که از آنجا می توان غروب خورشید را به نظاره نشست، سالن های بدنسازی، سالن ماساژ، باشگاه کودکان و اتاق بازی.

 اگر دوست داشتید یک فنجان چای ایرانی بخورید، می توانید مستقیماً به چایخانه سنتی بروید. از طرف دیگر این کافه انواع نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین تنقلات را در اختیار شما قرار می دهد.

شما همچنین از همین جا می توانید یک ماشین کرایه کنید و کل جزیره را بگردید. فضای سبز واقع در فضای باز هتل جایی است که می توانید پیاده روی کنید و از مناظر باشکوه لذت ببرید.

این هتل برای کودکان نیز مناسب است و می توانید کودکان زیر ۵ سال خود را به صورت رایگان به این هتل ببرید. این هتل دارای ۳ نوع اتاق (اتاق کلاسیک، سوئیت سلطنتی، سوئیت امپراتوری) است که با متراژ ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متر مکعب هستند و به نام های فلت، رویال یک خوابه و دو خوابه وی ای پی هم معروف هستند. در خود مجموعه جابه جایی مسافران با ماشین های گلف صورت می گیرد.

این هتل مدعی است که در این هتل مهمانان، میهمان طبیعت هستند و ترکیب  دریا و مرجان و لاک پشت و آبزیان خلیج فارس، مصادق این سخن است.

همه افراد از مهندسین و طراحان و برنامه ریزان این مجموعه تمام سعی خود را بر این موضوع نهاده بودند تا مکانی سازگار با محیط زیست و با حفظ اکوسیستم موجود به مسافران جزیره زیبای کیش ارائه دهند. اول از همه باید مکانی مناسب برای احداث این هتل یافت می شد که در نهایت قسمتی هموار با فاصله ۱۰۰۰ متری از ساحل در شمال غربی جزیره یافت شد.

سوییت های این مجوعه در نهایت به گونه ای در کنار هم قرار گرفته اند که از بالا شکل یک ترنج را تداعی می کند. این مجموعه زیبا و منحصر به فرد همچنین موفق به دریافت جایزه اولین و تنها هتل دوستدار محیط زیست شده است. پس در واقع ایشان به راحتی می توانند مدعی این امر باشند که تلاش هایشان مثمر ثمر بوده و مکان درست را انتخاب کرده و شرایط مناسبی را برای مسافران و محیط زیست فراهم کرده اند.

 م. خ 

منبع: آسمان هفتم | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد برچسب‌ها جزیره کیش هتل ترنج کیش خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جزیره کیش هتل ترنج کیش خلیج فارس جزیره کیش هتل ترنج کیش خلیج فارس آسمان هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن

آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران خاموش شد و آسیبی به مسافران آن وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی هتل پارسیان کوثر تهران که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دچار آتش شده بود، با این توضیح که آتش‌سوزی جزئی بوده و پس از ۱۵ دقیقه مهار شده است، جزئیات این حادثه را اینگونه شرح داد: این حادثه که در عصر روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به طور کامل برطرف شد.

این حادثه در پی آتش گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبار مصرف در طبقه منفی یک هتل رخ داد، که  با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و اتش نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به طور کامل خاموش شد.

آتش‌سوزی در طبقه منفی ۱ ساختمان غیراقامتی هتل (انبار) بوده است و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان رخ نداده و تمام مسافران هتل در سلامتی کامل هستند.

این تصاویر را روابط عمومی هتل از وضعیت این اقامتگاه پس از مهار آتش در اختیار ایسنا قرار داده است 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • رزرو هتل در آمستردام
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد