Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویراحمد از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان با هدف نمایش اقتدار بسیجیان روز چهارشنبه سوم آذر در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج خبر داد.

سرهنگ حسین انوری روز شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک این هفته گفت: ۳۶ عنوان برنامه با ۱۴۵ زیر برنامه طی هفته بسیج اجرا می‌شود که مهمترین برنامه‌ها برپایی میز خدمت در سه نقطه شهر یاسوج از جمله مصلی امام خمینی(ره)،  شهر مادوان و روستای سرآبتاوه است که مدیران استانی و شهرستانی پاسخ‌گوی مردم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: با توجه به فصل بارش رزمایش پاکسازی شهر یاسوج با مشارکت پایگاه مقاومت و شهرداری یاسوج برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویراحمد از راه‌اندازی پویش "من و رفیق شهیدم" در شهرستان بویراحمد خبر داد و افزود: این برنامه را پیشکسوت جنگ و دوران دفاع مقدس در فضای مجازی با بیان خاطراتی از شهدا اجرا خواهند کرد.

انوری با اشاره به تجلیل از فعالان عرصه بسیج تصریح کرد: نشست بصیرت در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، تجدید میثاق با شهدا در روز پنجشنبه‌ و حضور در خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی از پویش نذر خون طی هفته بسیج در شهرستان بویراحمد خبر داد و  عنوان کرد:  دیدار با ۳۰ خانواده شهید به صورت نمادین، توزیع بسته‌های معیشتی و توزیع ۸۰ جهیزیه به زوج های جوان از برنامه‌های این هفته است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به دیدار بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج بیان کرد: عصاره هفته بسیج در سوم آذر و گردهمایی بزرگ بسیجیان در مصلای شهر یاسوج اجرای برنامه و بهره‌مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد بویراحمد هفته بسیج شهرستان بویراحمد شهر یاسوج هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت:: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش ۸ میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

ابوطالب گرایلو افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند. 

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

گرایلو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که بیش از دو برابر رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد