Web Analytics Made Easy - Statcounter

گر از دیدن تصاویر تکراری روی دیوار‌ها خسته شده اید، استفاده از تابلو بوم و تابلو شاسی برای زیبایی دکوراسیون را پیشنهاد می‌دهیم. تابلو‌ها ابزار‌های مناسب و ساده با قدرت جلب توجه بسیار بالا در مخاطبان می‌باشند.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، اگر از دیدن تصاویر تکراری روی دیوار‌ها خسته شده اید، استفاده از تابلو بوم و تابلو شاسی برای زیبایی دکوراسیون را پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابلو‌ها ابزار‌های مناسب و ساده با قدرت جلب توجه بسیار بالا در مخاطبان می‌باشند.

بر روی تابلو بوم و انواع تابلو شاسی‌ می‌توان تصاویر شخصی خود را چاپ نمایید و از دیدن آن لذت ببرید. علاوه بر این کارکرد‌های تبلیغاتی و تزئینی تابلو بسیار بالا است. تابلو‌های نقاشی زیبا در هر خانه‌ای زینت بخش دکوراسیون داخلی آن خواهد بود. تابلو‌ها به دلیل وزن پایین بر روی همه سطوح صاف قابل نصب بوده و جابجایی آسانی دارند. همچنین هزینه تهیه تابلو پایین بوده و سریعترین روش برای زیباسازی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود.

چاپ تابلو بوم زیبا!

تابلو بوم  از دسته تابلو‌های مدرن برای چاپ عکس محسوب می‌شود. جنس مورد استفاده برای تابلو بوم، کنواس بوده و این متریال قدرت جذب رنگ بالایی دارد، از این رو رزولیشن چاپی بالا را برای تصویر فراهم می‌آورد. از مزایای تابلو بوم آن است که امکان تهیه آن در ابعاد مختلف وجود دارد. همچنین تابلویی ارزان و مقرون به صرفه محسوب می‌شود. محدودیتی در طرح‌های چاپی روی تابلو بوم وجود ندارد و تصاویر مختلف را می‌توان روی تابلو‌ها درج و چاپ نمود. تصویر مناظر روی تابلو، ایده‌ی بسیار مناسبی برای زیبایی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. علاوه بر این تصاویر هنری و نقاشی از دیگر طرح‌های زیبا و جذاب برای تابلو‌های بوم و دیواری به حساب آمده و زیبایی خیره کننده‌ای را برای دید مخاطبان فراهم می‌کند. تصاویر زیبا روی تابلو بوم در ایجاد حس شادی و انرژی مثبت در افراد بسیار موثر است؛ بنابراین با خرید تابلو به عنوان یک ابزار کم هزینه و ارزان زیبایی را برای خانه خود به ارمغان آورید.

چاپ تابلو شاسی زیبا!

تابلو شاسی از دسته تابلو‌های ارزان به حساب می‌آید که جنسی از ام دی اف یا فیبر دارد. بعد از فراهم شدن چاپ، الصاق آن به شاسی صورت گرفته و تصویری زیبا را برای دید مخاطب فراهم می‌آورد. با استفاده از شاسی ها، تصاویر به صورت زیبا در برابر دید افراد فراهم می‌شود و تصاویر خانوادگی و شخصی را می‌توان بر روی آن چاپ نمود. ابعاد شاسی‌ها مختلف بوده و از این دید امکان تهیه تابلو شاسی در ابعاد مختلف فراهم است. از شاسی‌ها می‌توان برای نمایش آگهی و تبلیغات نیز استفاده کرد که روشی ماندگار و همیشگی است.

گاهی برخی از تابلو شاسی‌ها را به سفارش مشتریان، لمینت نیز می‌کنند که این روش باعث براقیت بیشتر طرح چاپی شده و ماندگاری چاپ را افزایش می‌دهد. اگر خواهان چنین خدماتی هستید، بایستی به واحد تهیه تابلو به صورت سفارشی درخواست خود را اعلام نمایید که متناسب با آن هزینه متفاوتی نیز در نظر گرفته می‌شود.

در انتخاب طرح‌های دلخواه باید علاقه و سلیقه خودتان را در نظر بگیرید، تنوع طرح‌ها در تابلو‌ها به حدی است که امکان انتخاب طرح دلخواه برای افراد با سلیقه‌های مختلف آسان است. حال ممکن است از طرح‌های مناظر استفاده کنید یا طرح‌ها تصاویر هنری، شخصی و یا خانوادگی. تمامی طرح‌ها دارای کیفیت بالا بوده و منظره‌ای زیبا را برای دید افراد فراهم می‌آورند.

سفارش تابلو‌های شاسی و بوم با طرح دلخواه

برای تهیه و سفارش تابلو می‌توانید به صورت مستقیم به مراکز خرید تابلو‌ها مراجعه نمایید. اما اگر به دنبال روشی مناسب‌تر برای خرید تابلو هستید که در هزینه‌ها و زمان شما صرفه جویی کند، خرید آنلاین و غیر حضوری را پیشنهاد می‌دهیم. روش خرید تابلو به صورت اینترنتی انتخاب بهتر طرح و جنس تابلو را نیز در پی داشته، زیرا زمان کافی برای انتخاب را در اختیار دارید. اگر طرحی که می‌خواهید در بین طرح‌های ارائه شده فروشگاه اینترنتی وجود ندارد، می‌توانید از خدمات سفارشی تهیه تابلو بهره برید. شما در این روش بایستی تصویری با کیفیت را برای واحد چاپی تهیه و ارسال کرده و در سریعترین زمان ممکن سفارش خود را با کیفیت مناسب تحویل گیرید.

اگر به دنبال هدیه‌ای شیک و ماندگار برای اطرافیان خود هستید، می‌توانید از تابلو‌ها برای این امر بهره برید. تابلو ارزان بوده و ماندگاری بالایی دارد. از این رو افراد با دیدن آن همواره به یاد شما خواهند بود. تابلو‌ها قابلیت نصب در مکان‌های مختلف را دارند، اتاق پذیرایی یا اتاق خواب و تابلو‌های مخصوص برای اتاق کودک همگی طرح‌های مخصوص به خود را دارند. در محیط‌های رسمی و اداری تجاری نیز می‌توان از طرح‌های مخصوص برای این مکان‌ها بهره برد. مطمئن باشید  بکار بردن تابلو‌ها در محیط زندگی حس خوب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای تهیه انواع تابلو‌ها بخصوص تابلو بوم و تابلو شاسی، پیشنهاد ما استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی لودیکور است. اگر به دنبال مرکزی معتبر برای تهیه تابلو‌های زیبا و جذاب هستید که کیفیت چاپی و قیمت مناسب را برای تابلو شما فراهم کند، لودیکور گزینه مناسبی است.   جهت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به لینک www.lodikor.ir مراجعه نمایید یا با شماره تماس ۰۹۱۹۲۲۲۷۸۸۰ تماس بگیرید. در این فروشگاه اینترنتی هزاران طرح زیبا برای تابلو‌ها گردآوری شده اند که امکان انتخاب آسان و با قیمت مناسب را برای شما فراهم می‌آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دکوراسیون داخلی منزل دکوراسیون داخلی شاسی محسوب می شود تابلو بوم خرید تابلو برای تابلو تهیه تابلو تابلو شاسی روی تابلو تابلو ها شاسی ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان

امیرمسعود عابدین: این خودرو در بازار چین با نام Sterra ET شناخته می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، اکسلانتیکس ET که به عنوان یک SUV سایز متوسط ‌تا بزرگ شناخته می‌شود، دارای ابعاد ۴۹۵۵/۱۹۷۵/۱۶۹۸ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۳۰۰۰ میلی‌متر است.
نمای جلویی که بر اساس پلتفرم برقی رده بالای چری ساخته شده، دارای جلوپنجره بسته و چراغ‌های خطی و دوتایی جلو است. در قسمت عقب نیز از طراحی چراغ‌های متصل استفاده شده است.

علاوه بر این، اکسلانتیکس ET به ۳۰ سنسور و دو تراشه Orin-X مجهز شده است تا قابلیت‌های پیشرفته کمک رانندگی را برای سناریوهای رانندگی شهری و بزرگراهی تحقق بخشد.

در داخل، صفحه نمایش مرکزی بزرگ ۱۵.۶ اینچی، حالت‌های مختلف از جمله حالت‌های کودک، حیوان خانگی و کارائوکه را یکپارچه می‌کند.
سایر امکانات شامل صندلی‌های جاذبه صفر، گرمکن و سردکن و ماساژور صندلی، سیستم صوتی Lion Melody Max با ۲۳ بلندگو، سانروف ۲.۳۸ اینچی و سیستم نظارت بر سلامتی است که می‌تواند ضربان قلب و فشار خون مسافران را اندازه‌گیری کند.

قدرت تولیدی از دو موتور الکتریکی جلو و عقب تامین می‌شود که حداکثر قدرت به ترتیب ۱۸۳ کیلووات و ۲۳۰ کیلووات است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن ۵.۴۶ ثانیه است. در طی آزمایش سرمای شدید در دمای منفی ۲۰ درجه سانتیگراد در مغولستان، این خودرو از ۲۰٪ به ۸۰٪ در ۲۴ دقیقه شارژ شد. در شرایط عادی در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد (۷۷ درجه فارنهایت)، اکسلانتیکس می‌تواند ۴۰۰ کیلومتر برد را در ۱۰ دقیقه ایجاد کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900025

دیگر خبرها

  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!