Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

گزارشی از سفر استانی رئیس جمهور و شرکت در جلسه شورای اداری / تصویری از وزیر راه و شهرسازی در کنار کارگران و تعمیرکاران راه آهن زنجان / دیدار قاضی زاده هاشمی با خانواده شهدا

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارشی از حضور ایشان در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا را در فضای مجازی منتشر کرد:

"رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:
با توجه به واکسیناسیون عمومی، ممنوعیت تردد شبانه در شهر‌ها لغو شود.

با افزایش کنترل‌های هوشمند، می‌توان محدودیت‌های غیر هوشمند را کاهش داد.

اقدامات بزرگ و ارزشمندی در راستای واکسیناسیون عمومی و صیانت از جان و سلامت مردم، انجام شده، اما همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضروری است و باید از هرگونه عادی انگاری و سستی در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پرهیز کرد.

دغدغه و اولویت اصلی دولت، صیانت از جان مردم است و این مسیر را تا رسیدن به شرایط مطلوب با قوت ادامه خواهیم داد.

وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارند با حساسیت و جدیت، تردد افراد از مرز‌ها را کنترل کنند.

[با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از روحیه بسیجی دست اندکاران مقابله با بیماری کرونا]: کادر بهداشت و درمان و همه دست‌اندرکاران با روحیه جهادی و بسیجی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا مشغول ایثار و فداکاری هستند و با حفظ و تقویت این روحیه می‌توان بر مشکلات غلبه کرد."

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی پستی را به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در صفحه مجازی اش بارگذاری کرد:

"بسیاری از مشغله‌ها و به خصوص مشکلات اقتصادی مردم را از مطالعه و کتاب خواندن دور کرده است؛ هر چند که وظیفۀ حاکمیتی نیز حکم می‌کند تا در راستای گسترش آگاهی عمومی و فراهم کردن زمینۀ دسترسی مردم به دانش و اطلاعات، نهاد‌های ذی‌ربط برای رونق صنعت نشر تمام تلاش خود را به کار ببندند و زمینه‌های دسترسی عموم مردم به خصوص جوانان را به کتاب تسهیل کنند. ⁣

در زمان شهرداری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در عرصۀ فرهنگ، اقدامات عملیاتی در زمینه ترویج کتابخوانی بود؛ از احداث پروژه باغ کتاب که امروز به یکی از پاتوق‌های اصلی جوانان و نوجوانان تهرانی تبدیل شده است تا برگزاری نمایشگاه‌های کتاب یاد یار مهربان و توزیع گسترده کتاب در مدارس و همچنین حمایت از ناشران و مولفان و تجهیز کتابخانه‌های عمومی و بسیاری اقدامات دیگر که نیازمند ادامه یافتن و توسعه پیدا کردن است. تجربه به ما نشان داد که اگر مسئولان در زمینه‌های فرهنگی یک قدم بردارند، مردم ده قدم خواهند برداشت و خود به آن اقدامات فرهنگی، ضریب فزاینده می‌بخشند. ⁣

فعالان حوزۀ نشر در تمامی مراحل تولید، توزیع و فروش کتاب، نقش بسیار مهمی در رشد و توسعۀ شاخص‌های انسانی در کشور دارند و هر گونه فعالیتی در راستای پرورش افرادی آگاه و علاقه‌مند به پژوهش و مطالعه، اقدامی ارزشمند در خدمت به آیندۀ کشور و تربیت نسل آینده است. ⁣

هفتۀ کتاب و کتابخوانی را به تمام مردم خوب ایران به خصوص به علاقه‌مندان به کتاب و تمام نویسندگان، پژوهشگران، مترجمان، ویراستاران، کتابداران، فروشندگان کتاب و تمامی فعالان حوزۀ نشر تبریک می‌گویم."

سید عزت الله ضرغامی، وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استوری با انتشار تصویری از رختشویخانه شهر زنجان نوشت:

"۱۰۰ سال پیش، در شهر زنجان رختشویخانه‌ای دائر کردند که در عین زیبایی و معماری تحسین برانگیز خدمت بزرگی به مردم شهر بود.
خداوند مشهدی اکبر (معمار) و مشهدی اسماعیل (بنا) سازندگان آن را رحمت کند.
در این محل با پیشکسوتان ملیله کاری ملاقات کردم."

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان پستی را درباره فیلم سینمایی منصور در صفحه اش منتشر کرد:

"امروز همراه با خانواده در سینما به تماشای فیلم منصور نشستم. روایتی غرورآفرین از شجاعت، خودباوری، خستگی‌ناپذیری و تلاش شبانه‌روزی برای رسیدن به هدف که همه در شهید ستاری نمایان است. به او و نیروی هوایی ارتش عزیز به خاطر همه رشادت‌ها و دلاوری‌هایشان افتخار می‌کنیم.

شاید تصور عمومی این باشد که در دهه اول انقلاب، به خاطر روحیه انقلابی و شرایط جنگ تحمیلی، همگان بر روی مفاهیمی، چون خودباوری، خوداتکایی و خودکفایی وفاق داشته‌اند، ولی این روایت جذاب و دیدنی به ما یادآوری می‌کند که همیشه کسانی برای باوراندن "خواستن، توانستن است" تلاش کرده‌اند و همزمان با افرادی که به شعار خودباوری انقلاب اعتقادی نداشته‌اند، جنگیده‌اند..

منصور روایتی عملی و واقعی از گزاره "ما می‌توانیم" است.

روایت منصور، روایتی از مردان مردی است که خود فرزندان این خاک هستند و فرزندان این خاک را نیز فرزندان خود می‌دانند و به پیروی از بزرگان دینی خود، شأنی جز خدمت و دستگیری برای خویش قائل نیستند و در کنار مردم و برای مردم می‌مانند، تلاش می‌کنند و می‌جنگند.

منصور با بازی هنرمندانه بازیگرانش نه فقط روایت دغدغه‌های نه یک انسان مومن، غیرتمند و وطن‌دوست که یک رویکرد را در حکمرانی به تصویر می‌کشد رویکردی که اتکا و نگاهش به داخل و دغدغه‌اش ایستادگی در مقابل تحریم و خودتحریمی است.
از این مردمان و این رویکرد‌ها بیش باد..."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف ابراهیم رئیسی سیاسیون ایران رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است