Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در بازدید از انبارهای از دو انبار دپوی کالاهای قاچاق سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مازندران بر لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف کالاها تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان در این بازدید با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص تعیین تکلیف اموال انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت امروز به همراه دادستان مرکز استان ومسئولان مرتبط بازدیدی از انبارها داشتیم متأسفانه وضعیتی که مشاهده شد بسیار رنج آور بود برخی کالاها اعم سم وکود شیمیایی ومواد غذایی از سال ۹۵ تاکنون وجود داشته و به دلیل کم توجهی‌ها بسیار وضعیت نگران کننده‌ای را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان با اعلام نارضایتی از نبود ثبات مدیریت وهمچنین شرایط نگهداری کالاها در انبارها متذکر شد: این مشکلات باید سریعاً مورد پیگیری قرار گیرند واموال موجود در انبار تعیین تکلیف شوند و دادستان مرکز استان نیز به عنوان مدعی العموم پیگیری این موضوع خواهد بود و دستگاه‌های ذیربط اعم ازتعزیرات حکومتی، محیط زیست و کانون کارشناسان رسمی دادگستری نیز همکاری‌های لازم را تا تعیین تکلیف اموال تملیکی خواهند داشت.

وی با اعلام تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در هفته‌های آتی برای رسیدگی به برخی موانع تسریع و تعیین تکلیف اموال گفت: اموال موجود در این انبارها، متعلق به عموم مردم است وباید در نگهداری وتعیین تکلیف آن اهتمام لازم وجود داشته باشند وهرگونه اهمال وسهل انگاری دراین زمینه جرم تلقی شده و دستگاه قضائی استان متخلفان وسهل انگاران امر را تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

کد خبر 5356593

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد صادق اکبری دادگستری مازندران قاچاق کالا هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر زلزله آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بسیج عکس استانها کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا زمین لرزه شیوع کرونا اموال تملیکی تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی عنوان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی قادر به فروش اموال سرقتی خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در البرز به اجرا در آمد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید کردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص کشفیات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح‌های برخورد با مالخران اموال مسروقه به صورت منظم در اصناف مختلف اجرا خواهد شد تا دایره فعالیت سارقان برای فروش اموال مسروقه محدود شود.

کد خبر 6097112

دیگر خبرها

  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • ساز و کار خرید اموال متروکه از سازمان اموال تملیکی چیست؟
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی