Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، خانواده شهید «علی مرتضوی» در میان استقبال خادمین حرم به همراه پرچم گنبد منور حضرت سیدالکریم(ع)، در این بارگاه ملکوتی حضور یافته و به زیارت مضجع نورانی حضرت عبدالعظیم و دو امامزاده مجاور علیهم‌السلام مشرف شدند.

همچنین در آیین تکریم از خانواده معظم شهید مرتضوی که با حضور معاون امور روحانیون و حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین تقدیری برگزار شد، وی ضمن خیر مقدم و ابلاغ سلام گرم تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌(ع) با اشاره به جایگاه والای خانواده معظم شهدای گمنام اظهار کرد که خانواده شهدای گمنام آموزگاران فرهنگ انتظار در عصر غیبت هستند و همه شیعیان باید حالات و زندگی این عزیزان را سرلوحه منش و روش خود در موضوع انتظار فرج قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این مراسم، خادمین این بارگاه ملکوتی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گلگون‌کفن دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، هدایای متبرکی را به مادر و خانواده شهید اهدا کردند.

یادآور می‌شود، شهید والامقام «علیرضا مرتضوی» در ۱۵ مرداد ۱۳۴۲ در مشهد چشم به جهان گشود و در ۲۸ تیر ۱۳۶۷ در گیلانغرب به مقام رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از کشف در ۱۲ دی ماه ۱۳۹۰ در قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود.

بر اساس این گزارش، به ‌تازگی براساس آزمایشات DNA، هویت این شهید گمنام که در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شده بود، پس از ۳۳ سال شناسایی و برای نخستین‌بار خانواده این شهید، مزار شهیدشان را زیارت کردند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حضرت عبدالعظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام