Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بیست و ششمین و بیست و هفتمین کتابخانه‌های خیری طرح بخوانیم و ببخشیم به نام‌های «ئاسۆ» و «ئامانج» بە دانش آموزان مدارس روستا‌های پایین دره و دهبکر اهدا شد با این امید کە آیندە سازان این سرزمین انسان‌هایی آگاە و کتابخوان تربیت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در این مراسم گفت: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد موضوع آموزش و درس خواندن است، با توجه به این که کتاب مهم‌ترین ابزار این آموزش و به نوعی ستون آن است مقدمات خواندن آن توسط کودکان باید فراهم شود.

وی افزود: عادت دادن دانش‌آموزان به کتاب خواندن باعث پیشرفت تحصیلی و رشد علمی و افزایش دانش آن‌ها می‌شود و زمینه‌ی پویایی فکری آن‌ها را نیز فراهم می‌آورد.

بازیار مدیر کانون فکری کودکان ونوجوانان شماره یک مهاباد اظهار داشت: طرح «بخوانیم و ببخشیم» طرح خیری است که از آبان ماه سال۹۵ با همت مربیان مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهاباد کلید خورد و شروع بکار کرد و با همراهی خیرین بزرگوار تا کنون ادامه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: هدف از این طرح ترویج کتابخوانی در مناطق روستایی محروم است، به همین منظور در قالب این طرح یک قفسه کتابخانه و ۱۳۰ تا۱۵۰ جلد کتاب با موضوعات متنوع و در گروه‌های سنی نوجوان و نونهال و نونگاه به مدارس روستا‌های محروم اهدا می‌شود.

در این طرح تاکنون ۲۷ کتابخانە و بالغ بر ۴۵۰۰ جلد کتاب به مدارس مناطق محروم این شهرستان اهدا شده است.

این طرح خیری با حمایت و همکاری کانون پرورش فکری و ادارە آموزش و پرورش شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته کتاب مراسم افتتاحیه کتابخانه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در گذشت پیرترین معلم ایران در سن ۱۰۷ سالگی
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت/ عکس
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد دار فانی را وداع گفت
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد