Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به نظر می رسد سرمربی 48 ساله شیاطین سرخ به پایان راه فعالیتش در این تیم رسیده است. 
به گزارش آریا، هیئت مدیره منچستریونایتد رأس ساعت 22:30 به وقت ایران، جلسه ای اضطراری برای تصمیم گیری در مورد آینده اوله گونار سولسشر به عنوان سرمربی تیم خواهد داشت. به نقل از تایمز، پس از شکست 4-1 منچستریونایتد در خانه واتفورد، فشارها روی سرمربی منچستریونایتد به طرز شدیدی افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا گلیزرها به مدیران اجرایی باشگاه دستور داده اند که تلاش مضاعفی برای روی کار آوردن زین الدین زیدان در اولدترافورد انجام بدهند و با ارائه پیشنهادی بهتر از نظر اقتصادی، او را برای پیوستن به یونایتد مجاب کنند. یکی از مباحث مورد بحث در این جلسه، غرامتی خواهد بود که پس از اخراج سولسشر باید به او پرداخت شود. انتظار می رود طی ساعات آینده خبر مهمی در این راستا به دست مان برسد. 
اوله گونار سولسشر هنوز باور دارد که می تواند منچستریونایتد را از وضعیت بدی که در آن گرفتار شده است، بیرون بکشد. به نقل از Sky Sports، کسب 4 امتیاز از 21 امتیاز ممکن در لیگ برتر، منچستریونایتد را نه تنها از کورس قهرمانی کنار گذاشت بلکه آن ها را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم دچار مشکل می کند. در پی باخت 4-1 روز شنبه مقابل واتفورد، سرمربی منچستریونایتد در جمع خبرنگاران گفت:
این یک چالش بسیار بزرگ برای تمامی افراد حاضر در باشگاه است. ما می دانیم نتایج خوب نیستند. قطعا یک ایرادی در کار است. من برای باشگاه و در تعامل با آن کار می کنم. ما رابطه خوبی داریم و اگر باشگاه به فکر انجام کاری باشد، در آن مورد صحبت می کنیم. هواداران را درک می کنم و همان حسی را دارم که آن ها دارند. ما در فرم و وضعیت بسیار بدی به سر می بریم. ولی این هم جزو فوتبال است. 
من همیشه به خودم اعتماد دارم ولی در حال حاضر در وضعیت سختی به سر می بریم. من می توانم به تمامی بازیکنان تیم اعتماد کنم ولی نتایج کار را سخت کرده است. باور دارم که می توانیم ورق را برگردانیم. واکنش مثبتی که داشتیم، خیلی دیر و در بین دو نیمه از راه رسید. در نیمه دوم تا قبل اخراج، عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه اول بدترین عملکردمان را داشتیم و برای من سخت است که دلیل چنین چیزی را و این که چرا اجازه دادیم سر هیچ و پوچ وارد محوطه جریمه ما شوند را توضیح دهم. آن ها در آن نیمه بیشتر از ما جنگیدند. بازیکنان هم اکنون از نظر روانی شرایط افتضاحی دارند. ما موجب سر افکندگی خودمان و هواداران شدیم. 
کارت زرد اول مگوایر که پس از وضعیت آفساید بود و خلاصه نباید آن اخطار را دریافت می کرد. کارت دومش حاصل یک لمس توپ بد بود ولی ما تا آن نقطه خوب بازی کردیم، فرصت ساختیم و گل خوبی هم زدیم. دونی (فن ده بیک) و آنتونی (مارسیال) واقعا مثبت ظاهر شدند. این نشان دهنده شخصیت تیم است. آن دو نفر که خیلی وقت بودند بازی نکرده بودند، طوری کار کردند که ما باید از ابتدا آن طور ظاهر می شدیم. سوال اینجاست که چرا 45 دقیقه طول می کشد تا بازی خودمان را انجام بدهیم؟ این اتفاق بارها در این فصل رخ داده است. 
 هرگز نگفتم که در این شغل احساس امنیت می کنم و هرگز چنین چیزی نخواهم گفت. من همراه کادری بسیار خوب، به سختی برای باشگاه تلاش می کنم. اگر گفتگویی بین من و باشگاه در جریان باشد، به خودمان ارتباط دارد نه این که بخواهم آن را در اینجا با شما مطرح کنم. من سرمربی تیم هستم و مسئولیت این شرایط را می پذیرم. بازیکنان تا جایی که در توان شان هست، در تلاش هستند. هواداران واقعا ناراحت هستند و من، در واقع ما، این را درک می کنیم. آن ها در روزهای خوب و بد و در طول بازسازی تیم حامی ما بودند. آن ها حق دارند که نظرشان را بیان کنند. پس از چنین عملکردی، این حرف ها برایم غافلگیر کننده نیست چون در نیمه اول خیلی پایین تر از آنچه باید و شاید ظاهر شدیم. 
شرایط اصلا باب میل کریستیانو رونالدو نیست و نتایج منچستریونایتد در این فصل چیزی شبیه به یک فاجعه بوده است. شیاطین سرخ بعد از اتمام بازی های ملی در خانه واتفورد رده هفدهمی به میدان رفته و در حالیکه به نظر می رسید کار دشواری برای کسب پیروزی ندارند، با نتیجه تحقیرآمیز 1-4 مقابل این تیم پایین جدولی مغلوب شدند.
کریستیانو رونالدو در این دیدار عملکرد چندان خوبی نداشت و البته تنها گل یونایتد توسط دنی فن دبیک نیز روی پاس این بازیکن با ضربه سر به ثمر رسید. در ادامه ستاره پرتغالی یک بار هم موفق به گلزنی شد که گل او آفساید گرفته شده و شب تلخ این بازیکن تکمیل شد. منچستریونایتد در هفته های اخیر به هیچ تیمی نه نگفته و درخشش گاه و بیگاه کریستیانو رونالدو نیز تاثیری در روند نتایج این تیم نداشته است. این در حالیست که این بازیکن در هفته های پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی و به امید کسب مفقیت های بیشتر بعد از سه سال از یوونتوس جدا شده و پس از 13 سال به اولدترافورد بازگشت.
اما شرایط در ماه های ابتدایی حضور کریستیانو رونالدو در لباس منچستریونایتد به بدترین شکل ممکن برای او پیش رفته و این تیم تقریبا هیچ امیدی به فتح جام در فصل جاری ندارد. اما احتمالا مقصر شماره یک در این میان اوله گونار سولسشر خواهد بود. این سرمربی نروژی سه سال بعد از انتخاب به عنوان سرمربی یونایتد هنوز حتی موفق به فتح یک جام نیز نشده و بعید است دیگر شاهد حضور او روی نیمکت شیاطین سرخ باشیم.
کریستیانو رونالدو در جریان مسابقه به شدت عصبی بوده و بارها نشان داد اصلا از روند بازی تیمش راضی نیست.  البته مشکل اصلی اینجاست که در حال حضر گزینه قابل ذکری در بازار برای جانشینی سولسشر وجود ندارد و شاید امشب کریستیانو رونالدو خودش شخصا برای راضی کردن زین الدین زیدان برای حضور در اولدترافورد اقدام کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد زیدان سولسشر کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!

باواریایی‌ها فعلاً با اسطوره فوتبال فرانسه قصد مذاکره و برقراری ارتباط مستقیم ندارند، اما دلیل چیست؟

بایرن مونیخ به دو دلیل با زین الدین زیدان وارد مذاکره نمی‌شود.

به گزارش طرفداری به نقل از بیلد، ساعاتی پیش خبر رسید که رالف رانگنیک از هدایت بایرن مونیخ منصرف شده و قرار نیست جانشین توماس توخل روی نیمکت این تیم شود. رانگنیک به سبب آنچه که فشار کاری بالا عنوان شده، پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است. پس از اعلام جدایی توماس توخل، رانگنیک سومین چهره‌ای است که از هدایت بایرن صرف نظر می‌کند. نفر اول این لیست، ژابی آلونسو بود که تصمیم گرفت یک سال دیگر هم در بایر لورکوزن بماند و نفر دوم نیز کسی نبود جز سرمربی سابق مونیخی‌ها: یولیان ناگلزمان، کسی که تصمیم گرفت قراردادش با تیم ملی آلمان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید کند.

در راستای منتفی شدن حضور سه سرمربی مورد علاقه بایرن مونیخ، نشریه بیلد نگاهی به وضعیت دیگر گزینه‌هایی انداخته که در ماه‌های اخیر به اف‌سی بایرن مرتبط شده‌ و زمزمه‌هایی مبنی بر نشستن آن‌ها روی نیمکت باواریایی‌ها به گوش رسیده‌است. یکی از نام‌هایی که حوالی آلیانتس آرنا ردوبدل شده، زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی سابق رئال مادرید است، اما در حال حاضر بایرن به دو دلیل سراغ این مرد محبوب دنیای فوتبال نمی‌رود.

چرا بایرن مونیخ با زیدان مذاکره نمی‌کند؟

هنوز هیچ تماسی بین بایرن مونیخ و زین الدین زیدان ردوبدل نشده‌است، چرا که بایرن به توانایی‌های سرمربی فرانسوی در برقراری ارتباط با بازیکنان شک دارد. زیدان زبان آلمانی بلد نیست و به انگلیسی هم تسلط کافی ندارد. از طرفی، زیدان به عنوان سرمربی صاحب سبک و ایده‌پرداز و رهبری که از نظر تاکتیکی باعث پیشرفت و تحول تیم شود، شناخته نمی‌شود. این دو دلیل باعث شده فعلاً بایرن مونیخ قصدی برای مذاکره با سرمربی سابق رئال مادرید نداشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است