Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: در حال تدوین ساز و کاری هستیم که از ظرفیت و پتانسیل نخبگان استفاده کنیم؛ برای این مسئله به دنبال تهیه مکانیزم‌های تشویقی برای کارهای بزرگ و کلان با مشارکت مردم و خیران هستیم. - اخبار اجتماعی -

لطف‌الله فروزنده؛ معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره میزان تحقق برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران اظهار کرد: بودجه سالیانه شهرداری، بُرشی از برنامه  پنج ساله است؛ هم اکنون دو سال از برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران طی شده است و پایان سال می‌توان درباره تحقق برنامه پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره ادغام برخی از ادرات کل از جمله ایثارگران شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ادغام نداریم بلکه اصلاحات ساختاری داریم از جمله اصلاحاتی که انجام خواهیم داد و لایحه آن بزودی تقدیم شورای شهر تهران خواهد شد، بحث استقلال اداره کل ایثارگران و منفک شدن از اداره رفاه شهرداری تهران است و قرار است طی یک لایحه  این اداره کل زیرنظر شهردار تهران قرار بگیرد.

فروزنده درباره دلیل ارسال این لایحه به شورای شهر تهران ادامه داد: مسئله ایثارگران بسیار مهم است و لزوماً باید به همه ابعاد این موضوع پرداخته شود و حداقل مسئله  ایثارگران رفاهی است و مهمترین مسئله، فرهنگ ایثار و شهادت است و رسیدگی به مسائل فرهنگی این عزیزان است لذا دیدگاه اصلی شهردار تهران این است که آن را احیا کنیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران درباره برنامه ریزی و رویکرد این دوره از مدیریت شهری به پروژه‌های شهری گفت: رویکرد شهرداری به پروژه‌ها و تأمین منابع استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و معتقدیم بدون حضور مردم، اجرا شدن این پروژه‌ها امکانپذیر نیست؛ به همین جهت در حال تدوین ساز و کاری هستیم که از ظرفیت و پتانسیل نخبگان استفاده کنیم علاوه بر اینکه کمیته‌هایی را با هدف استفاده از ظرفیت مردمی شکل داده‌ایم همچنین برای این مسئله به دنبال تهیه مکانیزم‌های تشویقی برای کارهای بزرگ و کلان با مشارکت مردم و خیران هستیم.

وی به مسئله تبدیل وضعیت قراردادها به رسمی‌ اشاره و تصریح کرد: طبق قانون باید مجوز سازمان امور استخدامی را داشته باشیم و شهردار تهران مکاتبه‌ای را انجام داده و  قول دادند و منتظر ابلاغیه و مجوزهای لازم هستیم تا آن را عملیاتی کنیم.

فروزنده در مورد دورکاری پرنسل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما صدرصد به دورکاری معتقدیم و باور داریم، به این معنا که شرایط برای کارمندان فراهم شود و بحث خانم و آقا نیست و هر شغلی، ظرفیت دورکاری داشته باشد باید انجام شود.

هزینه چند میلیاردی شهرداری تهران دوره قبل برای نگهداشت یک پروژه!شهرداری تهران تخفیف عوارض 25 درصدی ساخت و ساز را تمدید کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران شهرداری تهران برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک

محمدحسن اسدی در کوهپیمایی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در بوستان کوهستانی دراک که با همت اداره رفاه کارکنان شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را برای این کوهپیمایی بزرگ به فال نیک می‌گیریم، از حضور در اجتماع خانواده شهرداری شیراز ابراز خرسندی کرد.

اوافزود: امروز را روزی برای ورزش خانوادگی و سلامت جسم قرار دادیم تا ورزش و نشاط اجتماعی را در خانواده بزرگ شهرداری شیراز ترویج دهیم.

شهردار شیراز از تلاش دست‌اندرکاران برای ثبت روزی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی و تقدیر کرد.

اسدی گریزی نیز به تاریخچه ایجاد فضای تفریحی و امن بوستان کوهستانی دراک زد و یاد و نام همه کسانی که در ۱۲ سال گذشته در بهبود فضای این بوستان نقش داشتند، گرامی داشت.

او همچنین به تدبیر مدیریت شهری برای تحول این نقطه از کلان‌شهر درراستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری اشاره و عنوان کرد: پروژه پارک آبی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عملیات اجرایی پروژه آکواریوم نیز درحال انجام است.

شهردار شیراز خبر احداث تله کابین را نیز به خانواده بزرگ شهرداری این کلان‌شهر داد.

این مقام ارشد مدیریت شهری به اقدامات شهرداری شیراز به‌ویژه نوروز با توجه به حجم بالای گردشپذیری این کلان‌شهر و برنامه‌های پیش‌رو از همراهی خانواده بزرگ شهرداری با مدیریت شهری و رقم خوردن اتفاقات خوب تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود