Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@20:24:48 GMT

بهبود معیشت مردم اولویت اصلی ماست

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۴۶۹۷

بهبود معیشت مردم اولویت اصلی ماست

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گرمی با بیان اینکه امروزه مساله آب در منطقه گرمی به یک بحث بحرانی تبدیل شده است گفت: احداث سد‌های کشاورزی و معیشتی از چند سال پیش آغاز شده که با آبگیری و انتقال خط لوله بخش اعظمی از این منطقه از نعمت آب سالم پایدار برخوردار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه هرگونه اقدام مثبت و رو به جلو باید در سفره مردم احساس شود اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، توجه به وضعیت اقتصادی، ارتقای شاخص‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و گردشگری از دغدغه‌های اصلی ما در این دولت است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: نباید برای حل مسایل و کاهش بروکراسی اداری به قوانین دست و پا گیر تکیه کنیم بلکه با ارایه راهکار مناسب گرهی از مشکلات مردم را باز کرده و زندگی و آینده مردم را تضمین کنیم.

عاملی اظهار کرد: بنای دولت، صداقت و روراستی و حل مسایل معیشتی مردم تحت هر شرایطی است و ما نیز به این اصول پایبند خواهیم بود.

او از مدیران کلیه دستگاه‌های اجرایی خواست که برای حوزه کاری خود برنامه‌های دقیق و تخصصی تهیه کنند و به شهرستان گرمی نیز در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعتی، عمرانی و خدماتی و اقتصاد مرزی توجه ویژه داشته باشند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه برای بخش کشاورزی استان برنامه ریزی مناسب و تخصصی در دست تدوین است افزود: در مرحله نخست مجموعه گلخانه آنگوتلار سرمایه گذاری می‌شود تا چند ماهه آینده این گلخانه با ظرفیت عالی به چرخه فعالیت برگردد و ۷۰ نفر بصورت مستقیم در این مجموعه شاغل می‌شوند.

عاملی با بیان اینکه شهرستان گرمی بیشترین مرز را با کشور آذربایجان دارد گفت: باید از ظرفیت مرز‌ها در راستای تولید ثروت استفاده شود، این موقعیت فرصت بزرگی است و بهره مندی کامل این شهرستان از منطقه مرزی در اولویت پیگیری هاست.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت منحصر بفرد دریاچه گردشگری گیلارلو گفت: پنج کیلومتر از راه ورودی گرمی- اردبیل و ۱۷ کیلومتری گرمی_امیرکندی آسفالت ریزی شده و در آینده نزدیک علائم ایمنی و خط کشی انجام می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی گرمی نیز اظهار کرد: وضعیت فاضلاب باید تا سال آینده تعیین تکلیف شده و تا قبل از فصل سرما به بهسازی جاده این شهرک اقدام اساسی شود.

عاملی اضافه کرد: هفته آینده جلسه‌ای با مجموعه دبیرخانه مناطق آزاد تجاری صنعتی در تهران برگزار می‌شود که موضوع منطقه آزاد استان اردبیل نیز بررسی و تحقق این موضوع در سطح شورای عالی امنیت ملی پیگیری و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معیشت مردم ایجاد اشتغال مناطق آزاد احداث سد استاندار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دما از فردا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز آسمان استان غالباً ابری و در بعضی ساعات همراه با رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مستعد با بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به فعالیت سامانه پیش‌بینی شده طی امروز در اکثر مناطق استان رعایت موارد توصیه شده در هشدار سطح نارنجی صادره هواشناسی تاکید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در طول روز افزایش نسبی دما و از شرایط فصلی و محلی در بعدازظهرها تا اوایل شب رگبار موقت انتظار می‌رود.

کوهی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6100508

دیگر خبرها

  • توسعه باغداری و گردشگری در شهرستان گرمی دنبال می‌شود
  • نمایندگان پیروز انتخابات بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار بدهند
  • افزایش دما از فردا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • دغدغه اصلی‌ام وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است
  • سیستم ایمنی بدن خود را با این ماده غذایی تقویت کنید
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت