Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان همزمان با نهمین روز از معارفه مهدی باب‌الحوائجی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، امروز دومین فرماندار دولت سیزدهم در استان معارفه می‌شود.

به گزارش ایسنا، امروز کمیل خواستان جایگزین علی اصغر ناظری‌پور در فرمانداری شهرستان تازه تاسیس درگزین می‌شود و نامش در تاریخ این شهرستان به عنوان دومین فرماندار ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیل خواستان فرزند سردار شهید جعفر خواستان، فرمانده اطلاعات و عملیات جهادسازندگی استان همدان و از انقلابیون و محافظان شخصیت‌های انقلابی بود.

خواستان متولد سال ۶۵ بوده و از سال ۱۳۹۰ به استخدام استانداری همدان در آمده و دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی از دانشگاه بوعلی سینا و کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دانشگاه آزاد ساوه است.

در سوابق کاری فرماندار جدید درگزین، کارشناس بررسی آسیب های اجتماعی استانداری از سال ۱۳۹۸ تا کنون، بخشدار مرکزی شهرستان فامنین سال ۱۳۹۲ - ۱۳۹۳، کارشناس مبارزه با مواد مخدر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان (۱۳۹۳-۱۳۹۸)،  سه سال کارشناس برتر کشور در حوزه مبارزه با مواد مخدر (ستاد مبارزه با مواد مخدر سالهای ۱۳۹۵ - ۱۳۹۶-۱۳۹۷)، رئیس دبیرخانه و دبیر شورای تامین شهرستان فامنین، کارشناس مسئول انتظامی و امنیتی فرمانداری فامنین، کارشناس امور سیاسی و انتظامی فرمانداری فامنین، کارشناس امور اجتماعی و شوراهای فرمانداری شهرستان فامنین، کارشناس امور سیاسی و انتخابات فرمانداری شهرستان فامنین، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرمانداری شهرستان فامنین، دبیر کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت فرمانداری شهرستان فامنین، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فامنین و بازرس کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان فامنین به چشم می‌خورد.

گفتنی است؛ نخستین تغییر فرماندار در استان همدان روز گذشته با معرفی فرماندار کبودراهنگ کلید خورد.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دولت سیزدهم استانی سیاسی مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند