Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@14:56:36 GMT

انتخاب بهترین شرکت سئو در ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۵۳۴۹

پیش از شروع مطالعه این مقاله در مورد برترین شرکت های سئو در ایران، دانستن یک نکته ضروری بسیار مهم است. الزاما بهترین شرکت سئو وجود ندارد و هر کدام معایب و مزایای خود را دارند، در حقیقت بهترین شرکت سئو، مناسب ترین برای رشد کسب و کار مرتبط با شماست. انجام خدمات سئو را هم شرکت های تخصصی سئو بر عهده می گیرند و هم آژانس های دیجیتال مارکتینگ؛ بررسی معیار های انتخاب بهترین شرکت سئو به شما در انتخاب مناسب ترین گزینه کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از هر چیزی، باید ببینیم چه وبسایت هایی نیاز به خدمات سئو دارند؟

برخی کسب و کار ها که از سئو سود می برند! مشاغل ارائه دهنده خدمات در مناطق مختلف

یکی از کسب و کار هایی که به خدمات سئو بخصوص سئوی محلی نیاز دارد، مشاغلی مانند شرکت های نظافتی، لوله کشی، تعمیرات و ... است. در انتخاب شرکت سئو به نمونه کار های آنها مبنی بر انجام سئوی محلی توجه ویژه ای داشته باشید.

وبسایت های فروشگاه آنلاین

وبسایت های فروشگاهی بخش عمده ای از فضای آنلاین را به خود اختصاص می دهند و سئو امری حیاتی برای آنها به حساب می آید. با تعداد بالایی از رقبا در هر حوزه، اهمیت سئو برای وبسایت های فروشگاهی دوچندان شده است.

وبسایت های شرکتی و شخصی

تقریبا باقی وبسایت های سطح اینترنت، بجز وبسایت های خبری و چند فروشندگی، جزو وبسایت های شرکتی و شخصی طبقه بندی می شوند. یکی از پایه های اصلی دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و دیده شدن اشخاص و شرکت ها در موتور های جستجوست. همکاری با یک تیم سئوی قوی می تواند نام شرکت شما را در حوزه مربوطه بسیار شناخته کند.

شرکت های سئو دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

این نقطه دقیقا جایی است که تفاوت میان برون سپاری خدمات سئو به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با انجام درون سازمانی آن ایجاد می شود: شرکت های سئو دقیقا چه خدماتی ارائه می دهند؟

امنیت سایت

بخش مهمی از فرایند سئو یک سایت، به امنیت و تنظیمات درست دامنه بستگی دارد. به عنوان مثال بر طبق آخرین آپدیت گوگل تنظیمات https برای وبسایت های امن می بایست جایگزین http شود و این عامل به عنوان یکی از المان های رتبه بندی در موتور های جستجو مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از ایرادات فنی وجود دارد که یک تیم تخصصی سئو هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ کیفیت، نسبت به یک فرد بی تجربه در این حوزه بهتر عمل می کند.

موبایل فرندلی

تست موبایل فرندلی بودن سایت یکی از اصلی ترین گزارشات فنی هر تیم سئویی است. همانطور که مشخص است، اکثر جستجوهای مرتبط در گوگل (برای برخی وبسایت ها بیش از 90 درصد) با گوشی و تلفن همراه هوشمند صورت می گیرد. گوگل نیز به دلیل اهمیت تجربه کاری، عملا از سال 2020 ایندکس کردن صفحات با ایراد روی تست موبایل را متوقف کرده و از گوگل بات اسمارت فون برای کرول اکثر سایت ها استفاده می کند.

سرعت وبسایت

کندی سرعت وبسایت چه از کد های HTML, CSS باشد و چه از هاست ضعیف، به سئو وبسایت صدمه می زند. می توان چندین صفحه در مورد اهمیت سرعت سایت و تجربه کاربری نوشت اما به دلیل کوتاهی مقاله، باید به همین اتکا کرد که اکثر کاربران موبایل هنگامی که زمان بارگذاری یک صفحه بیش از 4 ثانیه طول بکشد، از صفحه خارج می شوند و این برای گوگل یک نقطه منفی برای سایت حساب می شود.

آنالیز و ارائه پلن های محتوایی

تجزیه و تحلیل آنچه تاکنون روی سایت نگارش شده یکی از اقدامات اولیه هر شرکت سئویی است. تصحیح لینک دهی داخلی وبسایت توسط افراد با دانش می تواند در بسیاری از کلمات کلیدی بدون تلاش و صرف هزنه برای لینک بیلدینگ، در رشد رتبه موثر باشد.

تولید محتوای سئو شده

برای رتبه گرفتن در کلمات کلیدی نیاز به آنالیز دقیق محتوایی رقبا و سپس نگارش یک محتوای جامع و سئو شده داریم. در برخی کلمات کلیدی اگر محتوای خوبی نداشته باشیم، هر میزان که در جستجوی بک لینک و لینک سازی خارجی باشیم باز هم تاثیر خاصی روی رتبه ما نمی گذارد.

رتبه گرفتن کلمات کلیدی

یک نکته ساده که سئو را تا این حد پرطرفدار می کند:

رتبه بالاتر در گوگل = افزایش ترافیک طبیعی روی سایت = فروش و سود بیشتر

رتبه گرفتن یک سایت در کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت خود را می توان اصلی ترین دلیل برون سپاری به یک شرکت سئو معتبر دانست. البته که بهترین شرکت های سئو هیچ گاه تضمین رسیدن به یک رتبه خاص را به شما نخواهند داد؛ چراکه گوگل هم تضمین خاصی برای رسیدن به رتبه ای را به کسی نمی دهد. (البته بجز گوگل ادز که با پرداخت هزینه شما رتبه 1 می شوید. البته برای مدتی!) اما در نمونه کار های این شرکت ها می توانید در جستجوی رتبه های برتری باشید که به آن رسیده اند.

لینک بیلدینگ

شرکت‌های سئو در زمینه سئو خارجی متخصص هستند. ایجاد بک لینک های چند گرهی، رپورتاژ آگهی، لینک سازی دستی و ... همه بخش عظیمی از فرآیند سئو خارجی است. شرکت های سئو با ایجاد لینک های طبیعی و قابل اعتماد به سایت شما در جهت رتبه گرفتن کمک می کنند.

4 قدم تا انتخاب بهترین شرکت سئو در گوگل جستجو کنید!

منطقی ترین راه برای تشخیص یک شرکت سئوی خوب، قرار گرفتن آن در صدر لیست های مقایسه ای بین شرکت های سئو در وبسایت هایی است که رتبه های بالای گوگل را به خود اختصاص داده اند. اگر یک شرکت سئو در الفاظ مربوط به تخصص خود رتبه های خوبی ندارد، شاید به این معناست که توانایی لازم برای مسئولیت پروژه های سنگین را نیز نخواهد داشت.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که بعضا شرکت های خوب با توجه به پروژه های متعدد، زیاد به فکر سئوی وبسایت خود نیستند.

یک نمونه کار را مورد بررسی قرار دهید.

پرسیدن سوالاتی مانند نمونه های زیر و داشتن کنجکاوی در نمونه کار های یک شرکت سئو داده های زیادی به ما می دهد:

چه مدت طول کشیده تا پروژه به سرانجام برسد؟ این پروژه در چه کلمات کلیدی رتبه گرفته است؟ مشتریان از آنچه روی وبسایت آنها انجم شده راضی هستند؟ آیا این شرکت دارای نمونه کار مشابه در صنعت من هست؟ مشاوره تلفنی بگیرید.

از طریق دریافت مشاوره تلفنی با شرکتی که میخواهید کار را به آن بسپارید، می توانید تصویر بهتری از اینکه آیا آن ها می توانند به شما کمک بکنند یا خیر بدست آورید. شما می توانید در تماس تلفنی یا جلسه ابتدایی در مورد وبسایت خود یا نحوه رتبه بندی وبسایت ها در گوگل اطلاعات کسب کنید.

به علاوه برخی از این شرکت ها، خدمات مشاوره سئو نیز ارائه می دهند و اگر به دنبال گرفتن راهنمایی دقیق و درستی هستید؛ مشاوره سئو بخصوص برای کسب و کار های کوچک ایده آل ترین کار است. این مشاوره معمولا زمانی در حدود یک تا دو ساعت از شما می برد اما آنالیزی که در جلسه صورت می گیرد به همراه ارائه پیشنهادات و بهبود ها، تا ماه ها کار شما را جلو می اندازد.

سوالات مرتبط بپرسید.

در اینجا چند نکته و سؤال وجود دارد که باید از یک آژانس سئوی احتمالی که در نظر دارید استخدام کنید بپرسید:

آیا شرکت سئو هر سه مورد سئوی داخلی، خارحی و محلی را باهم و همزمان روی سایت اجرا می کند؟ آن ها از چه تاکتیک هایی برای رشد سایت استفاده می کنند؟ سئو کلاه سیاه یا کلاه سفید؟ از آنها بپرسید پس از اتمام فرایند سئو و قرارداد، افت رتبه های سایت چگونه است؟ با اینکه زمان دهی در سئو امری غیر قابل پیش بینی است، اما زمان حدودی گرفتن نتایج حداقلی را از آن ها بخواهید. ارتباط با آژانس چگونه است؟ آیا راه های ارتباطی زیادی برای راحتی مشتریان دارند؟ آیا شرکت شما از تجهیزات و فناوری های به روز استفاده می کند؟

پرسیدن این سوالات و پاسخ های آن به روشن تر شدن انتخاب کمک خواهد کرد.

بهترین شرکت سئو در ایران

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف به مدیریت جناب مهندس رزاق خواه، یکی از برترین شرکت های سئوکار در ایران است. این مجموعه با داشتن نمونه کار ها و اعتماد مشتریان فراوان مانند سئو وبسایت پاکسان، مشاوره سئو وبسایت دکتر عبیدی، لینک بیلدینگ برای مجموعه های ویلاجار و ویلاجات، سئو سایت خانه چمن، وبسایت چاپی سیناپکینگ، وبسایت انتشارات پیام عدالت و ... به بیش از 7 سال همراهی شما عزیزان افتخار می کند.

برای دریافت مشاوره رایگان در این رابطه می توانید از طریق وبسایت ایران وب لایف به نشانی https://www.iranweblife.com/ با مراجعه به بخش تماس با ما درخواست مشاوره خود را ثبت کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: دیجیتال مارکتینگ بهترین شرکت سئو شرکت های سئو نمونه کار ها کلمات کلیدی شرکت سئو رتبه گرفتن خدمات سئو وبسایت ها کسب و کار شرکت ها سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس

ستاره سابق آرسنال و چلسی از ترکیب رویایی خود رونمایی کرد.

طرفداری | از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن رونمایی شد.

به گزارش دیلی میل، از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های هجومی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. هافبک اسپانیایی پس از رایان گیگز افسانه‌ای با 111 پاس گل، دومین پاسور برتر تاریخ پرمیرلیگ به حساب می‌آید. در کارنامه درخشان فابرگاس علاوه بر آمار فردی عالی، افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی پرمیرلیگ )با چلسی) و قهرمانی جام حذفی انگلیس (با آرسنال و چلسی) به چشم می‌خورد.

سسک فابرگاس در مصاحبه‌ای با دیلی میل، از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب خودش رونمایی کرد. در ترکیب رویایی فابرگاس، اساطیری چون تیری آنری، دیدیه دروگبا و کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند. نکته جالب میان انتخاب‌های او، وقتی بود که نتوانست کوین دی بروین و داوید سیلوا را به دیگری ترجیه بدهد و بنابراین، هر دوی آن‌ها را در تیم منتخب گذاشت.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس دروازه‌بان: دیوید سیمن مدافعان: کایل واکر، ریو فردیناند، جان تری و اشلی کول هافبک‌ها: کوین دی بروین یا داوید سیلوا، استیون جرارد، پاتریک ویرا و کریستیانو رونالدو مهاجمان: تیری آنری و دیدیه دروگبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران