Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:00:28 GMT

باغداران نگران سرمای هوا نباشند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۵۶۲۸

باغداران نگران سرمای هوا نباشند

ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت:طی ۱۰ روز آینده سامانه سرد بارشی که به مرکبات آسیب وارد نماید، مورد انتظار نیست.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره وضع جوی استان در روزهای آینده اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز یکشنبه ۳۰ آبان، صاف تا نیمه  ابری همراه با افزایش نسبی دما ، گاهی با افزایش ابر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در روز دو‏شنبه اول آذر آسمان استان نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما  و از اواخر روز  ابری  به ویژه در ارتفاعات  با  بارش پراکنده در گردنه های کوهستانی و بارش ملایم برف پیش‌بینی می‌شود.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان مازندران خاطرنشان کرد: در روز سه ‏شنبه ۲ آذر، وضعیت جوی نیمه ابری گاهی با افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات با بارش پراکنده  و  از اواخر روز با کاهش ابر همراه است.
اسدی گفت: روز چهارشنبه ۳ آذر آسمان استان،صاف تا نیمه ابری و  از اواخر روز ابری همراه  با  وزش باد از سمت غرب استان با رگبار باران همراه خواهد بود.

وی افزود: در روز پنج‏شنبه هفته جاری، آسمان ابری با کاهش نسبی دما  به ویژه در نیمه غربی استان با بارش پراکنده به تدریج با کاهش ابر بوده و در روز جمعه نیز، صاف تا نیمه ابری از اواخر روز ابری به ویژه در ارتفاعات با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان مازندران ادامه داد: طی ۱۰ روز آینده سامانه سرد بارشی که به مرکبات آسیب وارد نماید، مورد انتظار نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي بارش پراکنده اواخر روز نیمه ابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران در تهران از چهارشنبه (۱۱ اردیبهشت) و افزایش دما تا پنج روز آینده خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است. طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900588

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران