Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان از حضوری شدن آموزش‌ها در مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان از فردا دوشنبه اول آذرماه همزمان با سراسر کشور خبرداد.

احسان گوهری راد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: از فردا کلاس‌ها برای حدود ۱۷۰ هزار دانش آموزان ابتدایی و مقطع متوسطه اول در گلستان حضوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان در فضایی سالم اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با بیان اینکه کلاس‌ها نباید بیشتر از ۱۵ نفر باشد، افزود: مدارس به شرط رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، مجوز آموزش حضوری خواهند داشت.

گوهری راد با اشاره به اینکه مدارس از سوم مهر به‌تدریج بازگشایی شدند، گفت: آموزش حضوری در ابتدا روستائیان و عشایر و دانش آموزان هنرستان‌ها و در ادامه از ۱۵ آبان ماه در مدارس دوم متوسطه شروع شد.

وی با اشاره به اینکه سرعت رشد واکسیناسیون دانش‌آموزی بسیار بالا و مطلوب است، تصریح کرد: در ۶ شهرستان استان 100 درصد دانش آموزان واکسینه شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گلستان مدرسه آموزش وپرورش گلستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان قزوین از بازگشت ۴۶۱ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل به تحصیل در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی عصر امروز -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری با خبرنگاران و اهالی رسانه استان اظهار کرد: شعار هفته معلم در سال تحصیلی گذشته ۱۹۹ دانش آموز قزوینی در ۱۴ رشته المپیادی پذیرفته شدند.

وی از ساخت و بهره‌برداری از ۷۴ زمین چمن مصنوعی برای دانش‌آموزان در طول ۲ سال اخیر خبر داد و گفت: عمده این زمین‌های چمن درون مدارس استان ساخته شده و با توجه به تجارب تلخ گذشته آنها را اجاره نمی‌دهیم تا دانش‌آموزان بتوانند حداقل ۱۰ تا ۱۵ سال از آنها بهره بگیرند. در ضمن بنا داریم تا پایان امسال تعداد این زمین‌های چمن مصنوعی را به ۱۰۰ زمین برسانیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین همچنین از شناسایی ۹۹۰ کودک بازمانده از تحصیل خبر داد و افزود: با مساعدت و همراهی خیران ۴۶۱ نفر از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به تحصیل برگشتند که ۴۷ درصد کل این دانش‌آموزان را شامل می‌شوند.

سیاهکالی مرادی به اختصاص ۳۰ میلیارد تومان بودجه و اعتبار در قالب طرح ملی شهیدسلیمانی برای ساخت این زمین‌های چمن مصنوعی اشاره کرد و گفت: همچنین ساخت استخر دانش‌آموزی شهیدرجایی به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و امسال افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی معلمان با حضور ۳۵۰۰ نفر معلم از ۱۴ مدرسه ادامه داد: با توجه به موج بازنشستگی معلمان در استان قزوین ۱۱۹۰ نفر جذب معلم از طریق آزمون استخدامی داشتیم.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: در یک‌سال اخیر ۵۶۵ نفر برای انتخاب معلم نمونه در مرحله نخست شناسایی شدند که ۱۶۷ نفر در دوره ابتدایی، ۱۳۷ نفر در مقطع متوسطه اول و ۱۲۷ نفر هم در مقطع متوسطه دوم کار می‌کنند. در نهایت از بین این افراد ۴۰ نفر شامل ۱۵ معلم ابتدایی، ۱۳ نفر معلم متوسطه اول و ۱۲ نفر متوسطه دوم انتخاب شدند که در نهایت ۳ نفر معلم برگزیده کشوری و ملی داشتیم.

سیاهکالی مرادی همچنین با اشاره به تجهیز و تکمیل اردوگاه دانش‌آموزی یانس‌آباد گفت: قرار است این اردوگاه برای اقامت خبرنگارانی که با آموزش و پرورش همکاری دارند، به مدت حداقل یک‌شب در اختیار خبرنگاران و خانواده آنها قرار گیرد.

کد خبر 749461

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت