Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید استون ویلا می گوید بردن مانند دارویی است که از دوران بازی دلتنگش بوده است.

استیون جرارد با تمجید از شاگردانش گفت با وجود زمان کم بازیکنانش از تمام دستوراتش پیروی کردند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، روز گذشته استیون جرارد برای اولین بار در قامت سرمربی باشگاه استون ویلا روی نیمکت این تیم نشست و توانست در تقابل با برایتون با نتیجه دو بر صفر پیروز شود تا کار خود در لیگ برتر را با پیروزی شروع کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرارد بعد از این پیروزی به وضوح خوشحال بود و در مصاحبه بعد از این دیدار گفت که پیروزی های این چنینی مثل دارویی برای او است که از زمان دوران بازی بسیار دلتنگش بوده است. او در این باره گفت:

حس من الان واقعا ترکیبی از هیجان، آسودگی خیال و افتخار است چون نمی توانم بیش از این به بازیکنانم افتخار کنم. برخی از بازیکنان تنها چند روز در کنار تیم بودند با این حال هر چه از آنها خواستیم طبق دستورات انجام دادند و در نهایت نمایش بسیار خوبی داشتند. این روزهای خوب چیزی است که دلم از دوران بازی ام برایش تنگ شده است. به این خاطر بود که می خواستم در بازی بمانم. مانند دارو است. بردن و رقابت کردن را دوست دارم. از دیدن خوشحالی و لبخند بازیکنان و این که حس خوبی نسبت به خودشان داشته باشند، لذت می برم. برخی اوقات امروز اندکی تحت فشار بودیم. همه چیز بی نقص نبود. قابل درک است که بازیکنان و هواداران اندکی مضطرب بودند.

جرارد در ادامه افزود:

 دوست دارم به خاطر بازیکنان هر کار بکنم. دوست دارم مرا کنار زمین ببینند. می خواهم قابل رویت باشم. می خواهم کمکشان کنم، هدایتشان کنم تا بتوانم برنامه مسابقه را اجرا کنم. درونم همان چیزی است که وقتی بازیکن بودم درونم بود. اراده برای بردن و همان انرژی و انگیزه. حتی در مسابقات تمرینی هم دوست دارم ببرم. از شکست بیزارم. هنوز کار زیادی برای انجام دادن دارم تا از جایی که هستیم بیرون بیاییم. باید تمرکزمان روی بازی بعد باشد تا به جایی برسیم که بتوانیم در ژانویه همه چیز را ارزیابی کنیم.

 استون ویلا در حال حاضر با 13 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! افشاگری های تکان دهنده رومن مولینا: از معاوضه آرتور و پیانیچ تا فساد در بازی های ملی آسیا! علیرضا فغانی: مجیدی اطلاعات داوری‌ اش را به روز کند/ در بازی استقلال - نساجی پنالتی رخ نداد سردبیر رسانه چینی رو به اتحادیه جهانی تنیس: در مورد چین، از لحن دستوری استفاده نکنید! علیرضا رضایی: ای کاش در رختکن حال و روز فرهاد مجیدی را می‌ دیدید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برای میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

دی‌بروینه گل اول تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کرد و مثل همیشه توانست نمایشی بسیار درخشان را ارائه کند تا نقش مهمی را در پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و نزدیک شدن آنها به صدر جدول ایفا کرده باشد.

ردنپ پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:«ما بازیکنان بزرگ بسیاری مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره را دیدیم. اما باید بگویم که از نظر من، دی‌بروینه از همه بهتر است. فکر می‌کنم اون کارهایی انجام می‌دهد که خارج از این دنیا است.

پاس‌هایی که او به راحتی متوجه ارسال آنها می‌شود چیزی نیست که افراد زیادی بتوانند انجامش دهند. هر بار که بازی او را تماشا می‌کنم مات و مبهوت می‌شوم. هر تیمی به الگوی بزرگ نیاز دارد و این برای فیل فودن عالی است که بتواند هر روز دی‌بروینه را ببیند. او می‌تواند از این بازیکن درس بگیرد و هیچ شکی وجود ندارد که به همین دلیل خیلی خوب بازی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر