Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:36:12 GMT

مدیران گنبدی در آیین گلریزان کتاب شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۲۹۱

مدیران گنبدی در آیین گلریزان کتاب شرکت کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم فرماندار گنبدکاووس در سخنانی با قدردانی از مردم این شهرستان برای شرکت در جشن‌ گلریزان و اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی، برلزوم استفاده از همه ظرفیت‌های شهری، اداری، آموزشی، فرهنگی و رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.

عبدالقدیر کریمی بابیان اینکه خواندن کتاب و مطالعه از ارزشمندترین کارها است، افزود: مطالعه به اندوخته و دانش انسان و نیز نگاه واقع بینانه و اتخاد تصمیم‌های خردمندانه افراد نسبت به مسایل کمک می‌کند و به رشد، توسعه و پویایی جامعه خواهد انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت که شورا و شهرداری گنبد همه تلاش خود را برای کمک به ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین شهروندان انجام خواهد داد.

پرویز ناصری افزود: هم اکنون شهرداری ساخت یک فرهنگ سرا در خیابان بعثت گنبدکاووس را آغاز کرده که حدود ۵۰ درصد پیشرف فیزیکی دارد ضمن اینکه با مصوبه شورای شهر و پیش بینی بودجه مورد نیاز، ۲ فرهنگ سرا در محله "سیدآباد - بدلجه و چای بویین" این شهر احداث خواهد شد.

همچنین رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گنبدکاووس نیز دراین مراسم با ارائه گزارشی از تعداد کتاب و اعضای چهار کتابخانه عمومی و یک کتابخانه مشارکتی این شهرستان، از اجرای ۵۰ برنامه متنوع ویژه هفته کتاب و کتابخوانی در گنبدکاووس خبر داد.

علیرضا مجاهدی‌راد گفت: یک قطعه زمین اهدایی توسط شهرداری و شورای شهر گنبدکاووس به مساحت ۲ هزار مترمربع در خیابان جرجان برای احداث کتابخانه عمومی اختصاص یافته که درحال پیگیری تامین اعتبار ساخت آن هستیم.

وی به یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز اشاره کرد و گفت: مهلت شرکت در این جشنواره تا ۳۰ آذر تمدید شده و گنبدکاووس همواره رتبه اول را از حیث تعداد شرکت کننده در این رخداد فرهنگی در بین شهرستان‌های گلستان دارد.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

برچسب‌ها گنبدکاووس هفته کتاب نهاد كتابخانه های عمومی کشور گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس هفته کتاب نهاد كتابخانه های عمومی کشور گنبدکاووس هفته کتاب نهاد كتابخانه های عمومی کشور گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا شاه منصوری درمورد صدور حکم محرومیت 10 ساله برای هوادار خاطی سپاهان، اظهار داشت: درمورد تخلف هوادار منتسب به باشگاه سپاهان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به اینکه تخلف در حیطه و محوطه ورزشگاه رقم خورده، صلاحیت رسیدگی دارد.

به نقل از فارس از طرفی کمیته انضباطی می‌تواند به تخلف تماشاگران هر تیم از این جهت که عضو منتسب به آن تیم و ارکان باشگاه هستند، رسیدگی کند. وی افزود: رای صادره کمیته انضباطی نیز کاملا منطبق بر موازین آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال و کدهای اخلاقی فیفا است و معقول، مستدل و مستند با موازین حقوقی است.کارشناس حقوقی فوتبال در پاسخ به این سوال که با توجه به وقوع این تخلف در محیطی فوتبالی و ورزشی آیا می‌‎توان پرونده این فرد را در محاکم قضایی خارج از فوتبال نیز پیگیری کرد، توضیح داد: روند و رویه حقوقی که مذکر شدیم، در حیطه مسائل حقوقی و قضایی فوتبال است اما از باب جنبه عمومی جرم نیز با توجه به این که فعل و گفتار این فرد، موجب تشویش اذهان عمومی شده و او الفاظی را به کار برده که باعث وهن، توهین و مکدر شدن اجتماع وسیعی از بانوان کشورمان و طرفداران خانم فوتبال شده است، مدعی العموم نیز از طریق دادسراهای عمومی و انقلاب طبق قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 می‌تواند رسیدگی و طرح دعوا کند.شاه‌منصوری ادامه داد: در این قانون نیز جریمه‌هایی مثل جزای نقدی، شلاق و حبس برای شخص متخلف در نظر گرفته شده است. دادسرای عمومی و انقلاب می‌توانند طبق موازین کیفری با این شخص برخورد کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902769

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم