Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال ۵۰۰ خانوار شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش برنا مازندران ، سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در جلسه بررسی آخرین وضعیت شبکه برق رسانی دائمی سایت اپراتور ایرانسل روستای آغوزدره شهرستان گلوگاه، گفت:با نهایی سازی عملیات اجرایی طرح شبکه برق رسانی دائمی این سایت، هفت روستای آغوزدره، سفیدچاه، پارسا، چین پارچ، کلکت، مصیب محله و اندرات توابع بخش مرکزی گلوگاه و یانه سر بهشهر با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اتمام بسیاری از پروژه‌های فاز دوم احداث سایت‌های جدید استان باقیمانده از سال‌های ۹۸ و ۹۹، افزود: پنج سایت از سری سایت‌های فاز سوم ایرانسل و ۱۱ سایت اپراتور همراه اول از پروژه USO در ماه‌های اخیر هم اکنون در استان آغاز شده که نیازمند عزم راسخ مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همکاری دهیاری و شورا‌های روستا‌های مد نظر برای راه اندازی سریعتر این سایت‌ها است.

فلاح گفت: درصدد هستیم با ادامه روند برگزاری جلسات و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط احداث این سایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن پایان یافته و به بهره برداری برسد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرکت توزیع برق استان و غرب مازندران به جهت همکاری در اجرای همه پروژه‌های ارتباطی استان و توسعه زیرساخت‌های آن تقدیر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران بهشهر گلوگاه شبکه ملی اطلاعات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در مدت ۲ سال اخیر، بیش از ۳۰۰ طرح ارتباطی در استان اجرا شده و ۱۶ طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند که با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود. محمود رادمنش تاکید کرد: افزون بر ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در زمینه اجرای فیبر نوری استان پیش‌بینی شد. وی ادامه داد: در ۳۰ ماه اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرایی و مصوبه اجرای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز گرفته شد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چنانچه این طرح اجرایی شود ظرفیت شبکه در استان ارتقا پیدا می‌کند، سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد. رادمنش بیان کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کردن طرح ها سخت، و هزینه‌های هر طرح چندین برابر و کمرشکن است.

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است