Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برخی آسیب‌هایی که زیر پوست شهر اتفاق می‌افتد، دلیل عدم استقبال عده‌ای از افراد بی‌خانمان از گرمخانه‌ها را تشریح کرد.

به گزارش برنا، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به آخرین وضعیت سامان‌سراها و گرمخانه‌های پایتخت گفت: همه افرادی که دارای آسیب هستند به گرمخانه‌ها مراجعه نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در رابطه با وضعیت زنان بی‌خانمان گفت: شرایط زنان ویژه است. به عنوان مردی که در تهران زندگی می‌کند حس می‌کنم نوامیس من شرایط مناسبی ندارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهرداری هم تلاش‌های زیادی می‌کند ولی اتفاقات بدی زیر پوست شهر و در شب‌ها رخ می‌دهد که آدم را ناراحت می‌کند امیدوارم با ابتکاراتی که در این دوره انجام می‌گیرد این شرایط تغییر کند.

نادعلی با اشاره به دلیل عدم استقبال در گرمخانه‌های پایتخت گفت: عده‌ای به سامان سراها مراجعه نمی‌کنند چراکه نمی‌توانند خود را با قوانین آنجا منطبق کنند و در سطح شهر پراکنده هستند. راه حل‌ها متفاوت است برخی با هم تضاد دارند.

او ادامه داد: طیفی از راه حل‌ها را داریم که یک طرف به دنبال نگهداری و برخی به دنبال حذف هستند اما فراموش نکنید این آسیب توسعه پیدا می‌کند و ممکن است افراد سالم را درگیر کند. این آسیب لزوم اتخاذ تصمیم به موقع و جامع را نیاز دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: هر چه پیش می رویم می‌بینیم تنها نمی‌توانیم حرکت کنیم و برخی نهادها باید ورود پیدا کنند و راه حل های درست برای آن داشته باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سخنگوی شورای گرمخانه ها شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است