Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح آمادگی نیروهای این بخش برای بارش های احتمالی در پایتخت گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه (۳۰ آبان و یکم آذر)احتمال بارش برف و باران در پایتخت پیش بینی شده است.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: شهرداری تهران و نیروهای خدمات شهری در مناطق، آمادگی لازم برای مواجهه با بارش احتمالی در پایتخت را دارند اما بر اساس اعلام سازمان هواشناسی موج بارش پیش بینی شده قوی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطایی ادامه داد: در صورت بروز بارش در پایتخت ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری در سطح شهر فعال می شوند و باید تاکید کنم ستادهای بارش برف و باران در مناطق به ریاست شهردار هر منطقه تشکیل می شود.

وی بیان کرد: نیروهای داخل و خارج ستاد در زمان بارش در پایتخت به شکل هماهنگ عمل می کنند و از روزها قبل از احتمال بارش در تهران وضعیت کانال ها و مسیل ها بررسی می شود.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که وضعیت مخازن شن و نمک در پایتخت به چه شکل است، گفت: تمامی مخازن شن و نمک سطح شهر شارژ شده اند و در اقدامی دیگر به هر یک از مناطق ماشین آلات مخصوص برف روبی و کامیون های تیغه دار تحویل شده است.

عطایی با تاکید بر این نکته که بارش های امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) به شکل مقطعی در طول روز پیش بینی شده است، بیان کرد: در کنار نیروهای انسانی حاضر در خدمات شهری، پیمانکاران موظف شدند ماشین آلات مورد نیاز برای بارش های احتمالی را تامین و در اختیار نیروهای فعال قرار دهند.

کد خبر 638822 برچسب‌ها شهردارى تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهردارى تهران شهرداری تهران خدمات شهری پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد

صادق دادالله پور گفت: بارش دیشب باران که به صورت نقطه ای و تگرگ بود، راه ۱۵ روستا را مسدود کرد و همچنین باعث آبگرفتگی ۱۰ منزل شد. 

او افزود: بارش بیشتر در منطقه تهرود ابارق روستاهای خانه خاتون، شمس آباد، نگور، محود آباد، آنچه، سبزوییه، پابنه، کشیت، امیس و ابارق با بارش بسیار بالا و نقطه ای همراه بود.

معاون عمرانی فرماندار بم بیان داست: با کمک دستگا ه های کمک رسان هلال احمر ، راهداری و بخشداری خوشبختانه راه ۱۵ روستا بازگشایی شد و هم اکنون مشکلی در منطقه وجود ندارد. 

وی تصریح کرد: دستگاه‌های ارزیاب جهادکشاورزی، هلال احمر، فرمانداری و بخشداری در حال ارزیابی برآورد خسارت هستند. 

ددالله پور بیان داشت: بارش باران و تگرگ، باعث طغیان رودخانه های اسپیکان و خواجه عسکر تمیک شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد