Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:52:23 GMT

خدمت بی منت به مردم وظیفه همه مسئولان است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۸۷۴

خدمت بی منت به مردم وظیفه همه مسئولان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در ایام کرونا در تمام موارد عزیزان بسیجی در کنار سایر نیروهای جهادی و دلسوز و متخصص حضور داشتند، اظهار داشت: بسیج پیش قدم بود و در کنار کادر درمان خادم بسیار خوبی بود.

وی تصریح کرد: نیروهای بسیجی در ارائه خدمات درمان و سلامت بسیار خوب کار کردند و در کنار کادر درمان قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: ایام کما کان ایام کرونایی است و علی رغم اینکه باید تقدیر کنیم از تمام خدمات گذشته و به ویژه در دو ماه اخیر که با تولید و واردات واکسن تا حدود زیادی مرگ و میر کرونایی کنترل شده است، اما همچنان کرونا در تمام جهان و در کشور ما به اتمام نرسیده و باید رعایت پروتکل‌ها بشود.

ثمینی افزود: امروز در سالن جهاد کشاورزی و در این مراسم میبینم تا چشم کار می‌کند جمعیت زیاد است، در عین حال که یک حسن است اما می‌تواند یک ایراد در این ایام کرونا باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها مسئولیتی که به انسان سپرده می‌شود را به نحو کامل به ثمر رساند، اظهار داشت: به فرمایش امام علی (ع)، اگر چنان به مردم خدمت کردیم که مردم از رفتن ما ناراحت شدند و اگر خواستیم بار دیگر باز گردیم همواره ما را در آغوش کشیدند و استقبال کردند معلوم می‌شود که وظایف خود را در قبال مردم خوب انجام داده‌ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه این مسئولیت‌ها امانت است در دست من و شما، باید خیلی مراقب اطرافمان باشیم، خیلی دقت کنیم که از مسیر مسئولیت و انجام وظایف خود انحراف پیدا نکنیم، تصریح کرد: هم زمان کم است و هم آنقدر زمان زود می‌گذرد که برای انسان قابل باور نیست؛ آنچه که باقیات و صالحات خواهد بود خدمتی است که به مردم کرده‌ایم.

ثمینی با تاکید بر اینکه مردم از قبل از پیروزی انقلاب همراه امام بودند تا این نظام مقدس ایجاد شود و در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در هر لحظاتی که نظام و انقلاب و رهبری از مردم طلب کمک کردند، مردم دریغ نکردند؛ افزود: امروز انجام خدمت برای این مردم یک وظیفه است؛ هیچ منتی نباید سر مردم بگذاریم برای انجام خدمت، باید قدر دان مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته که با موضوع کرونا مواجه بودیم همه مردم، خیرین و دلسوزان پای کار آمدند و کمک کردند و در کنار مدافعین سلامت قرار گرفتند، گفت: گرچه متأسفانه امروز جمعی از هموطنان خود را بر اثر کرونا از دست دادیم اما واقعاً باید شهادت داد که دوستان پزشک و متخصص و دلسوز تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با تمام فشارهای مالی که به تناسب تحریم‌های ظالمانه و خالی بودن خزانه و همزمانی نیازهای مردم به تجهیزات پزشکی ایجاد شده بود و در این ایام کار بسیار سخت بود؛ اما همه با دلسوزی تلاش کردند.

ثمینی با بیان اینکه دکتر نیکبخت در مجموعه علوم پزشکی دلسوزانه کار کردند و از تجربیات خود استفاده کردند و توانستند به مردم خدمت کنند، تصریح کرد: به هر حال دولت تغییر کرده و نگاه‌ها تغییر کرده است، باید افراد جدید تری بیایند و فرصت خدمت در اختیار آنها قرار بگیرد.

وی یادآور شد: براساس بیانیه گام دوم انقلاب هم باید در مسئولیت‌ها به جوانان عزیز هم میدان داده شود و اعتماد شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: دکتر دلفان که به عنوان سرپرست مجموعه علوم پزشکی معرفی شده‌اند و شروع به کار می‌کنند؛ ایشان در همین مجموعه هم مسئولیت داشته‌اند و هم کسب تجربه کرده‌اند و امیدواریم در مرحله جدید کاری خود موفق باشند و در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی خوب عمل کنند.

کد خبر 5357096

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود ثمینی استانداری لرستان مراسم تودیع و معارفه هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر زلزله آمار کرونا بسیج کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا عکس استانها کتاب و کتابخوانی زمین لرزه لیگ برتر فوتبال ایران معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی