Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ موسی بزرگی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان سمنان تردد ناوگان عمومی، خودروهای پول‌رسان به بانکها و خودروهای عمومی با در نظر گرفتن محدودیت زمانی مجاز به تردد هستند.

 در روزهای گذشته عکس‌های مختلف از تردد خودروهای شخصی در خیابان امام خمینی(ره) سمنان در فضای مجازی منتشر شد که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان اعلام کرد: متخلفان اعمال قانون می‌شوند، اما به صورت مقطعی با عبور وسایل نقلیه برای رفع ترافیک به عنوان اقدامی ضروری در روزهای گذشته اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان سمنان تردد خودروهای حمل بار برای کسبه روزانه از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح و ۱۵ تا ۱۷ مجاز است.

وی بیان کرد: خودروهای امدادی به صورت ۲۴ ساعته، تاکسی، تاکسی تلفنی و تاکسی اینترنتی آرم‌دار از ساعت ۷ صبح تا  ۲۲ مجاز به تردد در خیابان امام خمینی(ره) سمنان هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان خاطرنشان کرد: خودروهای پول‌رسان به شعبه های بانکی مستقر در پیاده راه خیابان امام خمینی(ره) بر اساس زمان تعیین شده مجاز به حضور در مسیر هستند.

به گزارش ایرنا، خیابان تاریخی «امام خمینی (ره)» در بافت تاریخی که بازار و مسجدهای تاریخی را در خود جای داده قرار دارد و از بااهمیت‌ترین بافت تاریخی شهر با پیشینه ای هزارساله با ارزش‌های معماری و معنوی محسوب می‌شود.

تردد تعداد قابل‌توجه خودرو در روز از این محدوده خطری بزرگ برای تاریخ و هویت سمنان محسوب می‌شد و از این رو شهرداری و شورای اسلامی پنجم شهر سمنان در یکی از اصلی‌ترین طرح‌های خود، تصمیم بر پیاده راه شدن این خیابان گرفتند تا علاوه بر احترام به بافت تاریخی شهر،  مردم نیز بتوانند بدون صرف زمان زیاد برای یافتن محل توقف برای خودروی خود و در نهایت منصرف شدن از خرید، زمانشان را به خود اختصاص دهند و از پیاده راه‌رفتن و خریدکردن در بافت تاریخی و در کنار گردشگران لذت ببرند.
طرح تبدیل خیابان امام خمینی(ره) سمنان به پیاده راه از سال ۹۸ بر سر زبان‌ها افتاد؛ طرحی که فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز شد و می‌رفت تا به نقطه عطفی در اجرای طرح‌های عمرانی با موضوع گردشگری در کشور تبدیل شود.
اجرای این عملیات عمرانی، از ابتدای خیابان امام خمینی(ره) تا چهار راه مازندران به طول حدود ۵۵۰ متر و با دستور کار اصلاح امکانات زیرساختی آب و فاضلاب، اصلاح و مرمت پیاده روها، سنگ فرش کردن و هم سطح سازی خیابان و نیز اصلاح زیرساخت‌های برق و مخابرات آغاز شد و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار داشت؛ طرحی که مرداد ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید؛ با این حال از همان زمان شروع طرح با، اما و اگرهای شهروندان و کسبه همراه بود  که در نهایت ممنوعیت تردد لغو و اکنون از بیست و یکم آبان محدودیت تردد جدید تعریف و اعمال شد.
براساس گزارش‌ها، ۱۶۰ مغازه در خیابان امام(ره) سمنان وجود دارد.

برچسب‌ها شهرداری سمنان جریمه خودرو سمنان پلیس راهور ناجا مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان جریمه خودرو سمنان شهرداری سمنان جریمه خودرو سمنان پلیس راهور ناجا مدیریت شهری خیابان امام خمینی ره خیابان امام بافت تاریخی پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نصب برچسب و چراغ زنون : ممنوع
  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم