Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل زاده باز هم برای چندمین بار مدعی شد هر وقت دلش بخواهد به پرسپولیس برمی گردد

مصاحبه جدید شجاع خلیل زاده حساسیت زا شده است.

به گزارش طرفداری، در حالی که بسیاری از هواداران پرسپولیس پس از گذشت دو سال از جدایی شجاع خلیل زاده همچنان از او دلگیر هستند، او یک بار دیگر تاکید کرد هروقت بخواهد به پرسپولیس برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع خلیل زاده در زمان مدیریت رسول پناه با باشگاه دچار مشکل شد. او همواره رسول پناه را مقصر جدایی دانسته و از سوی دیگر رسول پناه معتقد بود رقمی که خلیل زاده در آن مقطع از پرسپولیس می خواست بسیار درشت بود. همه این مسائل دست به دست هم داد تا خلیل زاده پس از فسخ قرارداد با سرخ ها راهی الریان شود.

موضوعی که بسیاری از هواداران پرسپولیس هنوز نتوانسته اند آن را درک کنند و تاکید دارند این مدافع در حالی که در مصاحبه هایش تاکید داشت با پرسپولیس قرارداد سفید 6 ساله خواهد بست، در بدترین شرایط ممکن این تیم را ترک کرد.

هرچند این نظر برخی هوادران پرسپولیس است و گروهی دیگر همچنان به دنبال بازگشت او هستند.

به هر روی هرچه هست خلیل زاده بدون توجه به آن دسته از تفکراتی که همچنان از او دلگیر هستند، با اعتماد به نفس خاصی در پاسخ به این سوال که ممکن است به پرسپولیس برگردد گفته است:

من بازیکن الریان هستم و تا پایان فصل آینده با این تیم قرارداد دارم. طبیعی است تمام تمرکزم روی این تیم و موفقیتش باشد. آینده را نمی‌شود پیش بینی کرد؛ پس باید زمان بگذرد و دید چه اتفاقی رخ خواهد داد اما من عاشق پرسپولیس هستم و آنجا خانه من است. هر وقت بخواهم برمی‌گردم.

همین اظهار نظر باز هم موجی از انتقادات را علیه خلیل زاده به همراه داشته است. این که خلیل زاده می خواهد تا آخرین روز قراردادش با الریان بماند و بعد هم با خیال راحت به پرسپولیس برگردد و ...

به هر روی باید منتظر بود و دید چه سرنوشتی در انتظار خلیل زاده خواهد بود و آیا بازگشت او به پرسپولیس همان طور که فکر می کند راحت خواهد بود یا نه.

 

بیشتر بخوانید:

شجاع خلیل زاده: از باخت کی روش حماسه می ساختند/ هروقت بخواهم به پرسپولیس برمی گردم

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت ! / زشت ترین اقدام در جهان ! مبلغ غرامت فسخ قرارداد پوشاک تیم ملی لو رفت! ماجرای برکناری برانکو از تیم ملی عمان چیست؟ دوشان ولاهوویچ و ثبت 27 گل در تقویم سال 2021 سری آ ژاوی: باید 60 الی 80 درصد مالکیت توپ داشته باشیم؛ بارسلونا می تواند برای تمام عناوین بجنگد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پدر به خانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پیکر پاک شهید محمدشفیع فیضی‌زاده از شهدای جاویدالاثر استان ایلام پس از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد.
پیکر پاک این شهید والامقام در آن سوی مرز مهران و در مناطق عملیاتی زرباطیه عراق تفحص شده است.
این شهید در عملیات والفجر۳، سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است.
پیکر این شهید بزرگوار در پی تفحص‌های انجام گرفته در منطقه کشف شد و برای تشخیص هویت به معراج شهدای تهران انتقال یافت.
مراسم تشییع پیکر این شهید گرانقدر متعاقباً از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.
 این شهید دوران هشت سال دفاع مقدس، سال ۱۳۲۷ در روستای چشمه پهن بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد.
پیش از این ایلام دارای ۶۹ شهید جاویدالاثر بود. شهیدان مرادحاصلی، زرگوش، محمدیان، چناری و غیوری زاده نیز از شهدای گمنامی بودند که پیکر پاک آنان تفحص و شناسایی شد.
در سال ۱۴۰۰ هویت ۲ نفر از شهدای گمنام مدفون در استان ایلام، شامل: شهید سیدابوالفضل حسنی ساکن استان تهران و مدفون در شهرستان بدره و شهید قاسم شاه ولدی از استان مرکزی و مدفون در دانشگاه آزاد ایلام نیز شناسایی شدند.
دی. ان.‌ای و آزمایش‌های ژنتیکی و هویتی بستگان نزدیک همه شهدای گمنام استان ایلام استخراج و ذخیره سازی شده است.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • بازگشت پدر به خانه