Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:24:43 GMT

نکونام: از کیفیت فنی فولاد ناراضی‌ام

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۸۷۸۸

نکونام: از کیفیت فنی فولاد ناراضی‌ام

تیم فولادخوزستان در دیدار این هفته خود موفق شد، ده نفره برابر هوادار تهران به برتری برسد و سه امتیاز شیرین را دشت کند.

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی تیم فولادخوزستان در گفت و گو با رسانه باشگاه در خصوص پیروزی مقابل تیم هوادار گفت: بردن دیداری که دقایق زیادی از آن را ۱۰ نفره بودیم، کار بزرگی بود که بازیکنانم کردند و تلاش آنها قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نتیجه بازی راضی‌ام و همین‌طور از اتمسفر و فضایی که در رختکن، در باشگاه و در میان هواداران وجود دارد. اما از کیفیت فنی تیم رضایت ندارم. به لحاظ شکل بازی، انسجام و آمادگی جسمانی فاصله زیادی با آنچه مدنظرمان است داریم. این بازی به ما نشان داد کار زیادی برای تبدیل شدن به یک تیم منسجم و هماهنگ داریم. متاسفانه زمان کمی هم برای کار داریم و اجازه نداریم حتی یک ثانیه را از دست بدهیم.

 

وی افزود: کار سختی داریم اما آنچه امیدوارمان می‌کند سخت‌کوشی، تعهد و اراده بازیکنان و اعضای تیم است. شما در بازی با هوادار نمونه‌ای از آن را دیدید و من در تمرین‌های دو هفته اخیر به‌صورت مستمر تلاش بازیکنان برای پیشرفت را دیده‌ام. فاصله زیادی با مطلو‌ب‌مان داریم اما در مسیری که می‌خواهیم قرار داریم.

نکونام همچنین گفت: به‌لحاظ نتایج دیدارهای دیگر، هفته خیلی خوبی برای فولاد بود اما می‌خواهم بگویم بهترین اتفاق هفته برای فوتبال ایران حضور تماشاگران در بازی استقلال-نساجی بود. این اتفاق باید ادامه‌ داشته باشد و ما منتظریم درب‌های ورزشگاه فولاد در بازی خانگی بعدی به روی هواداران‌مان باز شود و آنها را در کنارمان داشته باشیم.

 

وی در انتها نیز گفت: بازیکن می‌تواند اشتباه کند اما هیچ‌ تیمی به‌خاطر اشتباه یک بازیکن شکست نمی‌خورد و هیچ تیمی با درخشش یک بازیکن برنده نمی‌شود. فکر می‌کنم در دو فصل اخیر نام فولاد بیشتر از هر نام دیگری در فوتبال ایران تداعی کننده کلمه «تیم» بود. ما یک تیم هستیم، با هم پیروز می‌شویم و با هم شکست می‌خوریم. در کنار هم اشتباه می‌کنیم، در کنار هم یاد می‌گیریم و در کنار هم پیشرفت می‌کنیم.

جواد نکونام (مربی) فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جواد نکونام مربی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در مسابقه ای حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، به مصاف تراکتور برود. دیداری سرنوشت ساز که برای آبی ها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها در پی کسب سه امتیاز بازی هستند.

جواد نکونام که در بازی قبل برابر شمس آذر بدون مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف حریف رفت، نگران است که این اتفاق در بازی بعدی نیز برای او و تیمش تکرار شود و استقلال بدون جانشین مناسب برای خط دفاع، با تراکتور روبرو شود.

در واقع پس از آسیب دیدگی رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان و غیبت آنها در بازی با شمس آذر، نکونام طی روزهای اخیر به صورت جدی از کادر پزشکی درخواست کرده تا روند درمانی این دو مدافع را پیش ببرد تا آنها بتوانند هر چه سریعتر در اختیار کادرفنی قرار بگیرند.

در این میان، مصدومیت سیلوا به نحوی است که او بازی با تراکتور را از دست داده ولی نکونام همچنان امیدوار است تا آرمین سهرابیان بتواند برای این مسابقه در دسترس کادرفنی باشد و در صورت نیاز، به زمین مسابقه نیز برود.

سهرابیان در تمرین امروز استقلال شرکت کرد که این موضوع می تواند نکته امیدوارکننده ای برای نکونام باشد. کادرپزشکی همچنان در حال انجام آخرین تدابیر است تا آرمین با سایر اعضای تیم راهی تبریز شود.

دیگر خبرها

  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است