Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@01:16:39 GMT

جریمه مشترکان پرمصرف گاز از فردا

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۹۰۶۱

وزیر نفت با اشاره به ثبت رکورد مصرف ۵۴۰ میلیون متر مکعب گاز در پاییز، گفت: برای مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند، تعرفه‌ها از اول آذرماه افزایش پیدا می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای جواد اوجی با در خواست از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف، تاکید کرد: برای مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند، تعرفه‌ها از اول آذر ماه افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه گاز بهای مشترکان به صورت پلکانی و در ۱۲ پله محاسبه می‌شود، افزود: مشترکانی که در ۳ پله اول هستند همان قیمت گاز پارسال را می‌پردازند و مشترکان پر مصرف و خارج از الگوی مصرف به صورت پلکانی شامل جریمه می‌شوند.

وزیر نفت در مورد سوخت‌رسانی زمستانی گفت: امسال زمستان خیلی زود شروع شد و سابقه نداشته است در پاییز ۵۴۰ میلیون متر مکعب مصرف گاز در بخش خانگی داشته باشیم.

اوجی ادامه داد: با همکاری حوزه‌های بالا دستی نفت، تامین سوخت برای نیروگاه‌ها و صنایع در حال انجام است و هیچ دغدغه و مشکلی وجود ندارند و وزارت نفت مکلف است سوخت مردم را تامین کند.

وزیرنفت گفت: تنظیم دمای محیط روی ۱۸ درجه سانتیگراد، استفاده از لباس گرم و خاموش‌کردن وسایل گرمایشی می‌تواند در کنترل مصرف گاز موثر باشد.

اوجی با تاکید بر اینکه بیشترین یارانه انرژی را مشترکان پر مصرف دریافت می‌کنند، ادامه داد: با این حال مبنای افزایش تعرفه گاز مشترکان پر مصرف، قیمت گاز صادراتی نیست. برچسب ها: گاز ، سرما ، وزیر نفت ، جواد اوجی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گاز سرما وزیر نفت جواد اوجی الگوی مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403

  به گزارش پارس نیوز ، جریمه رانندگی در سال 1403 با افزایش 5 برابری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. به گفته پلیس راهور دلیل افزایش شدید جریمه رانندگی ، جلوگیری از کاهش میزان حوادث جاده ای است. در این بین پرداخت جریمه رانندگی تا مهلت تعیین شده می تواند از دو برگی شدن آن جلوگیری کند. در این رابطه امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق "پلیس من" فراهم شد.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

منبع : ترفند باز

 

 

 

دیگر خبرها

  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403