Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ‌به نقل از رویترز، در پی به خشونت کشیده شدن تظاهرات کرونایی در هلند، پنج افسر پلیس زخمی شده و ۴۰ نفر از تظاهرکنندگان نیز دستگیر شدند.

این دومین شبی است که در اعتراض به محدودیت‌های جدید اعمال شده تظاهراتی در هلند برگزار می‌شود. مقامات برای متوقف کردن تظاهرکنندگان که اقدام به آتش‌افروزی و پرت کردن منور در خیابان کرده بودند، متوسل به استفاده از ماشین آب‌پاش، سگ و پلیس اسب سوار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تظاهرات بعد از اعتراضات ژانویه که باعث دستگیری ۵۰۰ نفر شد، دومین تظاهرات بزرگ کرونایی در هلند است.

پیش از این نیز، جمعه شب اعتراضات چند صد نفری در «روتردام» تا جایی بالا گرفت که شهردار این شهر آن را «موجی از خشونت» خواند. روز گذشته نیز با شلیک نیرو‌های پلیس، سه نفر از معترضان راهی بیمارستان شدند.

دلیل اعتراضات اخیر آن است که تا پیش از این، افرادی که واکسینه شده بودند و افرادی که تست منفی کرونا داشتند می‌توانستند گواهی سلامت دریافت کنند. اما اکنون تست منفی به تنهایی دلیل خوبی برای دریافت گواهی سلامت نیست.

هلند برای کنترل همه‌گیری کرونا برخی محدودیت‌های خود را افزایش داده است. این در حالی است که تعداد مبتلایان روزانه در بالاترین سطح خود از ابتدای همه‌گیری کرونا قرار دارد. هم اکنون، به طور میانگین، روزانه ۲۰ هزار مبتلای جدید در هلند گزارش می‌شوند و ۳۵۰ هزار مبتلا به کرونا در این کشور وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرات کرونایی محدودیت های کرونایی تظاهرات در هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند

به گزارش همشهری آنلاین، الجزیره نوشت: ارتش اسرائیل شامگاه دوشنبه از کشته شدن دو افسر خود و زخمی شدن شدید یک افسر دیگر در نبردهای مرکز نوار غزه خبر داد.

از سوی دیگر آرتی نوشت: ارتش اسرائیل شامگاه امروز(دوشنبه) از کشته شدن دو افسر و زخمی شدن دو ت دیگر در نزدیکی پادگاه «نتساریم» در مرکز نوار غزه خبر داده است.

براساس این گزارش، در بیانیه ارتش اسرائیل در همین زمینه آمده است: این دو افسر در پی انفجار در ساختمانی در شمال نوار غزه کشته شدند.

پیشتر گردان های عزالدین قسام اعلام کرده بود که در یک کمین شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی را هدف قرار داده اند.

کد خبر 848211 منبع: شفقنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد