Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «احمدرضا احسانی» روز یکشنبه در بازدید از پروژه عمرانی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فامنین اظهار داشت: این مجتمع با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی احداث می شود و از سال گذشته احیای مجدد پروژه با پیگیری مسئولان استان و نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: اعتبار این طرح امسال هفت میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان است که از این مبلغ تاکنون چهار میلیارد و ۷۰ میلیون تومان اختصاص پیدا کرده است.

به گفته احسانی پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر به ۳۰ درصد رسیده و در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار، فاز اداری پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: اسکلت فلزی پروژه انجام و گنبد ورودی نصب شده است، امروز هم بتن ریزی کار آغاز شد.

وی رویکرد این اداره کل را توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: احداث و بهره برداری این پروژه علاوه بر ایجاد اشتغال در شهرستان گامی در راستای توسعه مناطق کمتر برخوردار استان است.

احسانی با بیان اینکه زیربنای پروژه ۲ هزار و ۶۲۵ متر مربع است، گفت: سالن اجتماعات چند منظوره، مجتمع فرهنگی دیجیتال، نمازخانه، فضای اداری، نگارخانه آثار هنری و پلاتو بخش‌های مختلف هستند که برای این مجتمع در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان امروز به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل و رئیس بسیج سازندگی استان از پروژه عمرانی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فامنین بازدید کرد. 

برچسب‌ها هنرهای تجسمی شهر همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان فامنین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی شهر همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان هنرهای تجسمی شهر همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان فامنین مجتمع فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در رویداد بین المللی انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شهر کرج نیز به واسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته به همت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی کنیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسؤولان اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی به خصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090320

دیگر خبرها

  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود