Web Analytics Made Easy - Statcounter

در 3 بازی اخیر استقلال، سرمربی این تیم در تصمیمی عجیب دو هافبک دفاعی تیمش را نیمکت نشین کرده است

فرهاد مجیدی در بازی های اخیر خود به شکلی عجیب 2 هافبک دفاعی اش را نیمکت نشین کرده و اغراق نیست اگر بگوییم این تیم در این بازی ها میانه زمین را به حریفان خود واگذار کرد.

به گزارش طرفداری، استقلال روزبه چشمی و زبیر نیک نفس را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد اما در اتفاقی عجیب در 3 بازی اخیر برابر تراکتور، فجر سپاسی و نساجی هر دو بازیکن نیمکت نشین بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید استقلال در بازی های اخیر خود از مهدی مهدی پور در پست هافبک دفاعی استفاده کرده که در این پست تخصصی ندارد و او یک هافبک باکس تو باکس است که در بهترین حالت می تواند زوج خوبی برای هافبک دفاعی باشد نه اینکه خودش در این پست بازی کند.

همین موضوع باعث شده استقلال در بازی های اخیر خود در میانه زمین شرایط خوبی نداشته باشد و معمولا هر حمله حریف تبدیل به موقعیت جدی گل شود، دقیقا شبیه اتفاقی که در بازی با نساجی رخ داد و مهاجمان حریف بارها در موقعیت گل قرار گرفتند.  

 

بیشتر بخوانید:

روزبه چشمی دیگر به خط دفاع بر نمی گردد  

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت ! / زشت ترین اقدام در جهان ! مبلغ غرامت فسخ قرارداد پوشاک تیم ملی لو رفت! ماجرای برکناری برانکو از تیم ملی عمان چیست؟ دوشان ولاهوویچ و ثبت 27 گل در تقویم سال 2021 سری آ ژاوی: باید 60 الی 80 درصد مالکیت توپ داشته باشیم؛ بارسلونا می تواند برای تمام عناوین بجنگد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هافبک دفاعی نیمکت نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری