Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: طی برنامه سراسری بهینه‌ سازی و تعمیرات شبکه‌های توزیع برق، کار بهینه سازی سه هزار و 29 چراغ روشنایی این استان انجام شد.

خلیل عوض زاده در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این برنامه با حضور 53 تیم عملیاتی و 106 نفر استعداد نیرویی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 وی ادامه داد: با انجام این مانور 679 کیلو وات صرفه جویی در حوزه برق این استان انجام شد. عوض زاده با بیان اینکه این برنامه با رویکرد افزایش پایداری سیستم‌های توزیع برق در زمستان 1400 انجام شد افزود: شبکه‌های توزیع به دلیل گستردگی زیاد همواره نیازمند رسیدگی و بهینه سازی هستند. --- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بهینه سازی روشنایی معابر را از برنامه های مهم مانور امروز بیان کرد و اظهار داشت: از زمان ابلاغ شرکت توانیر نسبت به بهینه سازی شبکه روشنایی تا ابتدای خرداد ماه سالجاری، 60هزار و 847 چراغ روشنایی معابر شهری و بین راهی با میزان صرفه جویی 13.5 مگاوات در این استان انجام شده است.  به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، برنامه سراسری بهینه‌ سازی و تعمیرات شبکه‌های توزیع برق با حضور مدیرعامل شرکت توانیر، معاون هماهنگی توزیع توانیر،  مدیرکل مهندسی و راهبری شبکه برق شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت های توزیع برق سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد و تیم های عملیاتی پس از دریافت دستور آغاز مانور نسبت به بهینه سازی شبکه های روشنایی معابر اقدام کردند

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان توزیع برق بهینه سازی انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آب شرب ۹۰درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی اظهار کرد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی افزود: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تأمین شده است.

کد خبر 748016

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان