Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

پس از جلسه امروز سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت و فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با اعضای تیم، در نهایت بازیکنان تصمیم گرفتند به تمرینات برگردند.

به گزارش ایسنا، مسئولان در این جلسه قول دادند که مشکل مالی را در اسرع وقت حل کنند و بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است مسئولان باشگاه امروز نیز جلسه ای با افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برای کمک مالی به این تیم از طریق پول واریزی از سوی وزارت نفت به حساب باشگاه، داشته باشند.

بازیکنان تیم نفت پس از بازی آلومینیوم تصمیم گرفتند به دلیل عدم دریافتی از سوی باشگاه تمرین نکنند و امروز پس از دو روز تمرین کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران

ایسنا/خوزستان تیم کشتی فرنگی نونهالان خوزستان در رقابت های کشوری به مقام دوم رسید.

رقابت های کشتی فرنگی نونهالان کشور ۱۱ اردیبهشت ماه به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران به پایان رسید که تیم استان خوزستان با کسب ۱۱۹ امتیاز تیمی و کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۷ مدال برنز، در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی به مدال طلا رسیدند، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی گله و در وزن ۷۵ کیلوگرم نوید سعیدیان صاحب گردن آویز نقره شدند.

همچنین در وزن ۳۵ کیلوگرم مهدی چاره اندیش، در وزن ۳۸ کیلوگرم علی اسماعیلی لیوسی، در وزن ۴۱ کیلوگرم محمدامین خشنودفر، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرمهدی حاجیوند، در وزن ۵۲ کیلوگرم علیرضا حیدری، در وزن ۶۸ کیلوگرم محمدجواد عبدولی و در وزن ۸۵ کیلوگرم امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه