Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@17:33:17 GMT

خیز کرونا مثبت‌ها در مازندران

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۱۱۶۲

خیز کرونا مثبت‌ها در مازندران

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۸۹ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۲ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست دادند.

فوت ۲ نفر در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۷۱بیمار جدید مشکوک به دلتاکرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، پذیرش و بستری و ۷۳نفر نیز ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۲۵۴نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۴۹بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲هم استانی‌ها امروز بر اثر ابتلا به کووید۱۹، در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه جان خود را از دست دادند.

روز بدون فوت کرونایی در بابل

دکتر سیدناصر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۸بیمار کرونایی جدید، ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: در این مدت ۲۲بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او با اشاره به بستری ۱۰۱بیماران کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های بابل، افزود: ۱۵بیمار بدحال، با علائم حاد تنفسی حاد تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹، امروز در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ثبت نشده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان