Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@06:05:12 GMT

اولین واکنش سولسشر بعد از جدایی از یونایتد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۱۹۴۳

اولین واکنش سولسشر بعد از جدایی از یونایتد

اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد تاکید کرد با تمام وجود برای این باشگاه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف منچستریونایتد در هفته های اخیر در لیگ برتر بالاخره باعث جدایی اوله گونار سولسشر شد و این باشگاه امروز خبر از قطع همکاری با سرمربی نروژی خود داد. حالا اوله گونار سولسشر در اولین واکنش به جدایی از یونایتد و در شرایطی که برای لحظاتی احساساتی هم شد، از دوران خوب خود در این باشگاه صحبت کرده و مدعی شد فرصت هدایت این تیم نصیب هر کسی نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوله گونار سولسشر گفت: "شما می دانید که این باشگاه برای من چه معنایی دارد و من می خواستم در اینجا به چه اهدافی برای باشگاه، هواداران، بازیکنان و کادر باشگاه دست یابم. من می‌خواستم قدم بعدی را برداشته و قهرمانی لیگ را به چالش کشیده و جام‌های زیادی را به دست آوریم.

 

 

من نمی‌خواهم به همه پاسخ دهم... روزنامه‌نگارانی از من درباره احتمال واکنش و مصاحبه می‌پرسند، اما نه، من هیچ مصاحبه‌ای انجام نمی‌دهم. من به راحتی منچستریونایتد را ترک می کنم؟ چون فکر می کنم همه می دانند که من برای این باشگاه با تمام توان فعالیت کرده ام.

 

این باشگاه برای من به معنای همه چیز بود، اما متاسفانه من نتوانستم نتایجی را که لازم بود کسب کنم و حالا زمان آن فرا رسیده است که کنار بروم. دوران کاری من از دقیقه اول تا آخرین لحظه واقعا لذت بخش بود، بنابراین باید از همه بازیکنان تشکر کنم، زیرا از زمانی که من وارد رختکن شدم آنها عملکرد درخشانی داشته اند. بعضی بازیکنان به تیم اضافه شده و برخی جدا شدند، اما کار کردن با آنها بسیار لذت بخش بوده است.

 

 

اول از همه، می‌خواهم از هیئت مدیره و مالکان باششگاه تشکر کنم که این فرصت را به من دادند، زیرا این فرصت برای همه فراهم نمی شود و این اتفاق برای من رخ داد. من واقعا امیدوارم در شرایطی از یونایتد جدا شده باشم که وضعیت بهتری نسبت به زمان ورودم داشته باشد.

 

من دوستان خوبی پیدا کرده، با دوستان خوب گذشته خود دوباره ارتباط برقرار کرده و با افراد جدید نیز دوست شدم. ما دوستانی صمیمی هستیم و این چیزی است که در باشگاهی مانند یونایتد اهمیت دارند. هواداران از روز اول در کاردیف تا آخرین روز بهترین و شگفت‌انگیز بودند و ما دوباره همدیگر را ملاقات خواهیم کرد."

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش نکونام به برکناری خطیر/عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام سرمربی استقلال در واکنش به اتفاقات امشب این باشگاه، گفت: «امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود. شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت آقای دکتر علی عسگری و مهندس شهریاری برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم از امشب استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید. از داستان‌های امسال هر چه بگویم کم گفتم. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد. اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاق هایی برای استقلال افتاد که اصلا خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید ولی باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.»
سرمربی استقلال اضافه کرد: «امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند چون همه امسال اذیت شدند. فعلا نمی خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به زودی با هواداران درباره بلاهایی که در یکسال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کم و کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می خواهند آرامش را بر هم بزنند.»

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901936

دیگر خبرها

  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • اولین واکنش نکونام به برکناری خطیر/عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏