Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:59:57 GMT

ثبت رکورد مصرف گاز در پی کاهش دما

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۲۰۰۳

ثبت رکورد مصرف گاز در پی کاهش دما

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، عسکری سخنگوی شرکت ملی گاز تصریح کرد: حجم تولید در شبانه روز اخیر حدود ۸۰۰ میلیون متر مکعب بود و در این مدت، رکورد مصرف ۵۳۶ میلیون متر مکعب ثبت شد.

او ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که حجم مصرف به ۵۶۰ میلیون متر مکعب برسد.

لزوم مصرف بهینه گاز در پی برودت هوا

همچنین زمانی مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در این خصوص گفت: به دلیل تاثیر پذیری از برودت هوا مصرف گاز افزایش یافته است لذا باید مصرف بهینه شود تا بتوانیم عدالت توزیعی را در سراسر کشور اعمال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در نقطه ای میزان مصرف و تولید به نقطه سربه سر خود می‌رسد افزود : توجه ویژه در مصرف بهینه در همه نعمات الهی از جمله گاز را باید داشته باشیم ،باید در مصارف بخش خانگی رعایت دمای مورد تاکید و تایید را داشته باشیم.

زمانی با اشاره به اینکه تغییری در مصرف به وجود آمده و این مسئله به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف خانگی است ادامه داد: با کاهش دما مواجه هستیم ولی باید بدانیم که دمای رفاه ۱۹ تا ۲۱ درجه است و رعایت دمای رفاه پیشگیری از توقف احتمالی را خواهد داشت.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز اظهار کرد: بخشنامه ضوابط انرژی ابلاغ شده و علاوه بر مصرف خانگی ،سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر هم باید در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند،لذا در تمام مراکزی که در بخش خانگی، اداری و تجاری وجود دارد به دلیل تأثیرپذیری از برودت هوا مصرف افزایش پیدا کرده است .بنابراین مصرف باید بهینه شود تا عدالت توزیعی را در سراسر کشور اعمال کنیم .

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف گاز شرکت ملی گاز برودت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه