Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:36:55 GMT

۳۴ دستگاه آسانسور غیراستاندارد در لرستان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۲۰۶۵

۳۴ دستگاه آسانسور غیراستاندارد در لرستان پلمب شد

به گزارش ایرنا "مرضیه قنبریان" روز یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: در این مدت ۶ دستگاه آسانسور در مراکز تجاری، ۱۷ دستگاه در ادارات اجرایی، سه دستگاه در مسکن مهر، سه آسانسور شخصی و پنج آسانسور ساختمان پزشکان به دلیل عدم استانداردسازی و بی توجهی به تذکر مکرر کارشناسان استاندارد پلمب شد.

وی گفت: تاییدیه های آسانسور دارای اعتبار یک ساله است و در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های مجاز، عدم بازرسی ادواری سالیانه توسط بازرسان تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد و تمدید تاییدیه ایمنی کیفیت آسانسور، مسوولیت حوادث و سوانح احتمالی به عهده مالکان، مدیران ساختمان‌ و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبریان اظهار کرد: عقد قرارداد نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری آسانسور تنها با شرکت‌های معتبر و دارنده پروانه طراحی مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجاز است.

برچسب‌ها سازمان ملی استاندارد ایران فصلنامه دنیای آسانسور لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد ایران لرستان سازمان ملی استاندارد ایران لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز

ایسنا/فارس رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از واگذاری کلیه امور خدمات مرتبط به سرویس مدارس (مدیریت، بازرسی و نظارت) به شهرداری شیراز خبر داد.

پیمان باباخانی امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: حسب ابلاغیه از سوی معاونت توسعه و امور شهری، روستایی وزارت کشور و پیرو پیگیری‌های به‌عمل‌آمده در راستای ساماندهی امور سرویس مدارس این کلان‌شهر، از امسال کلیه امور مرتبط به سرویس مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز واگذار شد.

 رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز با تقدیر از تعامل و همکاری آموزش‌وپرورش در سنوات گذشته، برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در خصوص محاسبه نرخ شهریه سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۴ را تشریح کرد.

باباخانی گفت: برنامه‌ریزی‌ها و برآوردهای لازم در این خصوص انجام‌شده و نرخ پیشنهادی برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال شد.

وی با ابراز امیدواری از ساماندهی هرچه‌ بهتر امور مرتبط به سرویس مدارس افزود: شهرداری شیراز در دومین سال متوالی، نرخ پیشنهادی سرویس مدارس را حدود ۶ ماه زودتر از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تنظیم و برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال می‌کند.

باباخانی گفت: در راستای تحقق درآمد واقعی و متناسب برای رانندگان سرویس مدارس، محاسبات و برآوردهای دقیق انجام‌شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های لازم گام مؤثری جهت ممانعت از تضییع حقوق رانندگان شریف و زحمتکش و همچنین اولیاء دانش آموزان برداشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز همچنین از آموزش‌های تخصصی رانندگان سرویس مدارس با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • راهنمایی برای نگهداری و تمیزکاری آسیاب قهوه در منزل
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد