Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس جبهه تحول‌خواهان انقلابی لرستان، گفت: دغدغه مردم استان فعلاً معیشت، اشتغال و توجه به کارآفرینی است.

علی کوشکی، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر رئیس جمهور به لرستان و انتظارات و مطالبه مردم استان، اظهار کرد: ما به عنوان یک تشکیلات از رئیس جمهور فقط دغدغه مردم را می‌خواهیم که فعلاً معیشت، اشتغال و توجه به کارآفرینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جبهه تحول‌خواهان انقلابی لرستان، گفت: این دغدغه با تلاش، کار و احیاء کارخانه‌های تعطیل شده و تقویت کارآفرینان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: این تقویت از کارآفرینان شامل مالی و روحی می‌شود، یک کارآفرین باید بداند که استاندار پشت اوست‌ و مدیران کل نیز از او حمایت می‌کند.

او عنوان کرد: نباید مدیران چوب لای چرخ تولید بگذارند و از کارآفرینان استان حمایت همه جانبه داشته باشند.

این مسئول یادآور شد: اگر همدلی، هم فکری و تلاش گسترده باشد شرایط توسعه در استان وجود دارد، نه اینکه هشت ساعت کار کنیم و تمام شود.

کوشکی عنوان کرد: اگر کار، تلاش، هماهنگی، همدلی و همفکری باشد مشکل معیشتی با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی در درون مملکت حل می‌شود.

رئیس جبهه تحول‌خواهان انقلابی لرستان، تصریح کرد: ۳۰ درصد مشکلات مملکت مربوط به تحریم است، ۷۰ درصد مال مسئولان است.

وی بیان کرد: رسانه‌های لرستان چشم و گوش مردم هستند و انتظار ما این است که این قشر صادقانه مشکلات مردم را به دولتمردان در راستای رفع آن به مسئولان منتقل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مطالبات از دولت سیزدهم ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال با حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

«حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی» رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت چای همواره در دستور کار دولت قرار دارد، اظهار کرد: دولت برای کمک به چایکاران ۲۵ درصد قیمت مصوب را پرداخت می‌کند تا با حمایت از این صنعت، شاهد افزایش تولید چای در کشور باشیم.

وی با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: بخشی از تولیدات استان گیلان به صنعت چای اختصاص دارد باید تلاش شود تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی تمام اقدامات لازم در راستای افزایش تولید چای صورت گیرد.

رئیس شورای قضائی استان یکی از مشکلات استان را معضل چای سنواتی دانست و تصریح کرد: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی جای داشته و مساله چای سنواتی نباید موجب خدشه دار شدن نام و نشان چای گیلان شود.

وی حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش‌های منطقی و عقلانی عنوان نمود و افزود: اراده همه مسؤولان بر این است که این مشکل بدون شتابزدگی و با کمک دولت و بخش‌های خصوصی و مردمی مرتفع گردد.

این مقام ارشد قضائی با اشاره به اینکه چای سنواتی اکنون به یک تهدید برای استان تبدیل شده اضافه کرد: چای سنواتی باید تعیین تکلیف شده و نگرانی کشاورزان و کارخانجات چای، برطرف شود.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبارها باید مدبرانه باشد و چای‌های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحاء گردد.

کد خبر 6090030

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند