Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، الکس ساب، یک تاجر کلمبیایی و از رابطان دولت ونزوئلا ماه گذشته میلادی به جرم پولشویی به آمریکا تحویل داده شده است.

پس از این اتفاق دولت ونزوئلا از مذاکرات میان گروه های مخالف و دولت که در مکزیک برگزار می شد، خارج شد و این گونه اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های مداخله جویانه آمریکا اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساب توسط دادستان‌های آمریکا در میامی به جرم پولشویی متهم شده است.

مادورو پس از رای گیری در انتخابات منطقه‌ای در جمع خبرنگاران گفت: هنوز هیچ یک از شرایط ما برای از سرگیری مذاکرات تامین نشده است و تا زمانی که تکلیف ساب مشخص نشود هیچ مذاکره‌ای با مخالفان انجام نخواهد شد.

آمریکا می‌گوید ساب حدود ۳۵۰ میلیون دلار به نفع دولت ونزوئلا پولشویی کرده است. ونزوئلا سالهاست تحت تحریم‌های ظالمانه و یک جانبه آمریکا و برخی کشور‌های غربی قرار دارد. امری که موجب شده اوضاع اقتصادی در این سال‌ها تا حدی آشفته شود و تورم به طور بی سابقه افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت ونزوئلا نیکلاس مادورو الکس ساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام از زندان + فیلم

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند؛ پلیس ونزوئلا در طول ماه‌ها این چند زندانی را تحت نظر داشته است؛ این افراد دوباره دستگیر و به زندان بازگردانده شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم