Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ضمن بازدید از پروژه عمرانی مجتمع فرهنگی هنری فامنین اظهار داشت: احیای مجدد پروژه٬ سال گذشته با پیگیری مسئولان استان و نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت و روند اجرایی آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با این توضیح که اینکه احداث این مجتمع با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی در حال انجام است، افزود: پروژه زمانی که توسط مسکن و شهرسازی به اداره کل واگذار شد، تنها ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه اعتبار این پروژه امسال ۷ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان است که از این مبلغ تاکنون ۴ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر به ۳۰ درصد رسیده و در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار، فاز اداری پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

احسانی با اشاره به اینکه اسکلت فلزی پروژه انجام و گنبد ورودی نصب شده است، امروز هم بتن ریزی کار آغاز شد، بیان کرد: رویکرد این اداره کل توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف اجتماعی اقتصادی و فرهنگی است به همین منظور نیز احداث و بهره برداری این پروژه علاوه بر ایجاد اشتغال در شهرستان گامی در راستای توسعه مناطق کمتر برخوردار استان است.

این مسئول با بیان اینکه زیربنای پروژه ۲ هزار و ۶۲۵ متر مربع است، گفت: سالن اجتماعات چند منظوره، مجتمع فرهنگی دیجیتال، نمازخانه، فضای اداری، نگارخانه آثار هنری، پلاتو و... بخش‌های مختلف هستند که برای این مجتمع در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارشاد اسلامی مجتمع فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری