Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد داوطلب مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به افزایش کشتار دام مولد شامل گاو و گوساله ماده ظرف یک سال اخیر در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: سال ۱۳۹۹ بیشترین میزان کشتار دام مولد استان با هفت هزار و ۳۶۸ راس در خرداد ماه رخ داد.

او افزود: ظرف ماه مهر سال ۱۳۹۹، چهار هزار و ۷۹۸ راس دام مولد در خراسان رضوی کشتار و ثبت شده است که البته آمار کشتار مهر ماه پارسال در مقایسه با خرداد آن سال ۲ هزار و ۵۷۰ راس معادل ۳۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد کاهش داشته است.

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: آمار کشتار دام سنگین امسال با افزایش همراه بود که این روند در خرداد ماه ۱۴۰۰ با ۱۱ هزار و ۱۹۲ راس کشتار در کشتارگاه صنعتی مشهد به اوج خود رسید.

داوطلب بیان کرد: وضعیت کشتار در مهر ماه ۱۴۰۰ با هفت هزار و ۳۷۱ راس کشتار به کمترین میزان خود در طول امسال رسید، اما همچنان نسبت به پارسال شاهد افزایش کشتار هستیم.

او تصریح کرد: میزان کشتار دام در مهر امسال در مقایسه با خرداد امسال با سه هزار و ۸۲۱ راس کاهش نشان از ۳۴ درصد کاهش کشتار دام سنگین دارد.

انتهای پیام//م.ج 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتارگاه صنعتی کشتار دام خراسان رضوی کشتار دام دام مولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس