Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال پرتغال بامداد امروز با برگزاری یک دیدار مهم به پایان رسید. در یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های این هفته ۲ تیم اسپورتینگ لیسبون و بنفیکای پرتغال به مصاف هم رفتند و در پایان اسپورتینگ موفق شد حریف خود را با نتیجه پر گل ۵ بر ۲ شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که به میزبانی اسپورتنیگ برگزار شد، حسین طیبی ملی پوش کشورمان هم حضور داشت، اما نتوانست برای تیم خود گلزنی کند.

طیبی که در ۴ مسابقه اخیر بنفیکا در لیگ برتر فوتسال پرتغال موفق شده بود ۵ گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید

صدرنشینی بنفیکا با گلزنی طیبی

تیم فوتسال بنفیکای پرتغال که تا قبل از هفته نهم صدرنشین رقابت‌های لیگ پرتغال بود، با شکست برابر اسپورتینگ رتبه اول را از دست داد و با ۲۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال پرتغال قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال پرتغال لیگ برتر فوتسال پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از آاس اسپانیا، دیدار تیم‌های فوتسال پالما و بارسلونا در حالی به سود پالما به پایان رسید که یارارن حسین طیبی و اولاد قباد در این بازی جذاب صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.   دروازه بان تیم فوتسال پالما زمانی که این تیم ۲ بر ۱ از بارسلونا پیش بود با یک واکنش دیدنی از گل تساوی بارسلونا جلوگیری کرد تا این تیم در ادامه موفق به زدن گل‌های بعدی شود.   تصویر واکنش دیدنی دروازه بان تیم پالما کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر