Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ساعتی پس از انتشار متن توهین آمیز منتسب به یکی از عوامل سریال «روزگار جوانی ۲» در شبکه اجتماعی اینستاگرام و بازنشر آن توسط برخی رسانه های بیگانه، شبکه پنج سیما با انتشار اطلاعیه ای و انتخاب این بیت که «آنجا که عقاب پر بریزد / از پشه لاغری چه خیزد»، این اتفاق را به هک کردن گوشی فرد مذکور نسبت داد و خطاب به مخاطبان خود چنین نوشت: «اخیرا با هک گوشی همراه یکی از عوامل غیرمستقیم سریال روزگار جوانی ۲ مطلبی موهن منتشر شد که نشان از ضعف شدید دشمن در مقابل چهره درخشان بزرگترین قهرمان ملی این سرزمین، سردار دلها، دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ساعاتی بعد و در پی این اظهار نظر از سوی شبکه پخش کننده سریال «روزگار جوانی ۲»، روابط عمومی صداوسیما هم درباره این متن موهن اطلاعیه‌ای صادر کرد که از زاویه ای دیگر به موضوع پرداخته و در آن تاکید شده بود، «فرد یادشده هیچگونه رابطه استخدامی‌ با سازمان صداوسیما ندارد».

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

به اطلاع مخاطبان محترم رسانه ملی می‌رساند اخیرا متنی موهن در صفحه اجتماعی یکی از عوامل سریال روزگار جوانی ۲ منتشر شده که افکار عمومی را جریحه‌دار کرده است. لازم به توضیح است فرد یادشده هیچگونه رابطه استخدامی‌ با سازمان صداوسیما ندارد. بدیهی است افراد متعددی در قالب برنامه‌ها و سریال‌های برون‌سپاری شده تحت عناوین مختلف با تهیه‌کنندگان این برنامه‌ها همکاری می‌کنند که این همکاری واجد هیچ‌گونه حق ارتباط استخدامی‌با صداوسیما نیست.»

در پایان این اطلاعیه هم چنین آمده است، «روابط عمومی سازمان صدا و سیما ضمن تقبیح انتشار مطالب موهن در صفحه شخصی منتسب به فرد مذکور، به آگاهی عموم مخاطبان عزیز می‌رساند سازمان در حال پیگیری اقدامات قانونی لازم در این خصوص است.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: صداوسیما روزگار جوانی سریال های تلویزیون روزگار جوانی ۲ یکی از عوامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!

هواداران بایرن و رئال علیه آبی‌واناری‌ها شعاری توهین‌آمیز سر دادند.

طرفداری | هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید علیه بارسلونا شعارهایی توهین‌آمیز سر دادند.

به گزارش اتلتیک، کم‌تر از یک ساعت دیگر تا آغاز دیدار حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو باشگاه بزرگ اروپا پس از 6 سال دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و آلیانتس آرنا، آوردگاه نبرد اول است.

در آستانه جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید، جو پرشوری بر اطراف استادیوم آلیانتس آرنا حاکم است و هواداران دو تیم از نقاط مختلف شهر مونیخ در حال رسیدن به محل برگزاری بازی هستند. در این میان، شعارهای مختلفی به گوش می‌رسد که یکی از این شعارها حسابی در شبکه‌های اجتماعی سروصدا به پا کرده‌است. تعدادی از هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید در اقدامی جنجالی، شعاری مشترک علیه بارسلونا سر دادند و باشگاه آبی‌واناری را حرام‌زاده خطاب کردند. 

همخوانی هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید:

بارسلونای حرام‌زاده!

ویدیوی ماجرا   

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود