Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سیاوش زید علی،معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه ایجاد دیواره ساحلی شهر معمولان اظهار داشت: به دلیل محدودیتی که در تأمین منابع مالی طرح بود، ادامه کار چند ماهی متوقف شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به پیمانکارانی که در طرح فعالیت داشته‌اند، بدهکار هستیم عنوان کرد: اخیراً با پیگیری‌های صورت گرفته، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کار به شرکت آب منطقه‌ای استان اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: بلافاصله مطالعات طرح انجام گرفت، گزینه‌های مختلفی بررسی شد، در نهایت گزینه‌ای که از نظر فنی و اقتصادی توجیه داشت، برای طرح انتخاب شد.

زید علی گفت: اسناد مناقصه تهیه شده و ظرف هفته آینده فراخوان عمومی برای انتخاب پیمانکار ذی صلاح انجام می‌گیرد.

وی افزود: امیدواریم طی یک بازه زمانی پنج تا شش ماهه، کل عملیات اجرایی پروژه در هزار متر باقی مانده کار به طور کامل به اتمام برسد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب منطقه ای لرستان تکمیل دیواره ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ

ضرر خالص بوئینگ در سه ماهه اول سال میلادی کنونی، ۳۵۵ میلیون دلار اعلام شد.

به گزارش ایسنا، غول هواپیماسازی آمریکایی بوئینگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ میزان ۳۵۵ میلیون دلار ضرر خالص داشته است.

بوئینگ در بیانیه‌ای اعلام کرد درآمد این شرکت ازجمله فروش محصولات و خدمات با کاهش ۷.۵ درصدی به ۱۶.۶ میلیارد دلار در دوره ژانویه تا مارس نسبت به مدت مشابه سال قبل رسیده است.

درآمد این شرکت از فروش هواپیماهای تجاری به ۴.۶۵ میلیارد دلار رسید، در حالی که درآمدهای دفاعی، فضایی و امنیتی ۶.۹۵ میلیارد دلار ثبت شد.

درآمد خدمات جهانی نیز در این دوره سه ماهه بالغ بر پنج میلیارد دلار بوده است.

همچنین شرکت بوئینگ اعلام کرد که درآمد سه ماهه اول مالی سال ۲۰۲۴ به میزان ۱۶.۵۷ میلیارد دلار بوده است. نتیجه بهتر از حد انتظار این شرکت زمانی حاصل شد که اقدامات جامع را در راستای تقویت کیفیت و ایمنی تجارت خود در نظر گرفت.

کل سفارشات معوقه این شرکت به ۵۲۹ میلیارد دلار افزایش یافت که شامل بیش از ۵۶۰۰ هواپیمای تجاری می‌شود. این شرکت کاهش سرعت تولید بوئینگ ۷۳۷ خود را به زیر ۳۸  فروند اعلام کرد که هدف از این اقدام ایجاد بهبود در سیستم مدیریت کیفیت آن است.

دیو کالهون، رئیس و مدیرعامل بوئینگ، اظهار کرد نتایج سه ماهه اول ما منعکس‌کننده اقدامات فوری برای کاهش سرعت تولید ۷۳۷ برای بهبود کیفیت آن است. ما برای تقویت سیستم‌های مدیریت کیفیت و ایمنی خود زمان بیشتری صرف خواهیم کرد و این اقدام آینده‌ای قوی‌تر و با ثبات‌تری را رقم خواهد زد.

به گزارش بیزنس، پس از انتشار این گزارش در پیش بازار نیویورک، سهام بوئینگ ۳.۷۰ درصد افزایش یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی