Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@05:18:49 GMT

تولید ملی در صنعت فرآورده‌های نوشیدنی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۴۲۶۸

تولید ملی در صنعت فرآورده‌های نوشیدنی

بهنوش ایران اولین و بزرگترین تولیدکننده ماءالشعیر در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۴۵ با نام «مالتای ایران» تاسیس شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فرآوری ماءالشعیر غیر الکلی و تغییر نام به بهنوش ایران فعالیتش را با ۱ کارخانه و ۱ خط تولید ماءالشعیر آغاز به کار کرد، اما اکنون با حضور مهندسین جوان و نخبه و کارگران باانگیزه و پرتلاش ۹ کارخانه و ۱۸ خط تولید انواع نوشیدنی در گستره ایران عزیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت تولید کننده ۲۲۰ نوشیدنی در دسته‌بندی‌های متنوع ماءالشعیر، دوغ، آبمیوه، نوشابه، نوشیدنی میوه‌ای، آب و انرژی‌زا است. توسعه نوشیدنی‌های سالم از اهداف مهم شرکت است. بهنوش با فرآوری طبیعی مالت، عدم استفاده از مواد نگهدارنده و تجهیز آزمایشگاه‌های پیشرفته کنترل کیفی و تحقیقاتی توانسته است بالاترین استاندارد‌های ملی و بین‌المللی را دریافت کند. برچسب ها: تولید ملی نوشیدنی کارخانه بهنوش ماالشعیر تولیدکننده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تولید ملی نوشیدنی کارخانه بهنوش تولیدکننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد